نویسنده: fema co
4 ژانویه 2021
0 188
آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوز

آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوز

در این مقاله به آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوز میپردازیم که توسط تمام ویندوز ها پشتیبانی میشود.

 

نرم افزار remote desktop

توسط این نرم افزار شما میتوانید به محیط مجازی سرور خود متصل شوید که در تمامیه ویندوز های ساخته شده توسط شرکت مکروسافت قابل استفاده میباشد.

در این مقاله به آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوز پرداختیم که طی مراحل مختلف و با ذکر مثال اقدام به تنظیم و اتصال میکنیم.

پیش نیاز ها:

۱- سرور مجازی( در صورتی که از سرور مجازی ویندوز استفاده میکنید.)

۲- نرم افزار remote desktop

برای شروع در محیط استارت ویندوز کلمه Remote را تایپ میکنیم.

 

آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوز

 

 سپس روی نرم افزار Remote Desktop Connection کلیک میکنیم.

 

آموزش اتصال به سرور مجازی ویندوز

در قسمت Computer آدرس آیپی سرور را وارد کرده و سپس کلید Connect را انتخاب کنید.

در مرحله بعد سیستم از ما مشخصات سرور مجازی را میخواهد که در اکثر ویندوز ها یوزرنیم Administrator یا administrator میباشد.که ورژن های ۲۰۰۹ به بالا با حروف A بزرگ شروع میشود.

remote desktop همیشه نام کامپیوتر را ذخیره نگه میدارد کلمه Administrator را به عنوان یوزرنیم اصلی در نظر نمیگیرد برای اینکه تغییر دهیم روی گزینه More choices کیلک مکنیم.

سپس گزینه Use a different account را انتخاب , سپس فیلد های user name  و  Password را تکمیل کرده و دکمه OK را انتخاب کنید و به سرور متصل شوید.

 

در نظر داشته باشید که این نرم افزار و کلیه سرور های مجازی و محیط های شل و کاربری و دسکتاپ به حروف بزرگ و کوچک حساس میباشد.

چنانچه برای اولین بار است که از سرور مجازی استفاده میکنید  برای دانلود نرم افزار ممکن است با مشکل مواجه شوید زیرا مرورگر دیفالت اینترنت اکسپلوره است که تایید های امنیتی زیادی را شامل می شود.

برا حل این مشکل یک مرورگر یا نرم افزار اینترنت دانلود منیجیر را در سیستم خود دانلود کنید و فایل نصبی آن را در محیط سرور مجازی copy و سپس paste کنید.

فاما سرور

 

 

 

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.