نویسنده: fema co
5 می 2023
0 156
آموزش ورود به پنل دایرکت ادمین

آموزش ورود به پنل دایرکت ادمین

در این مقاله به آموزش ورود به پنل دایرکت ادمین میپردازیم و رمش های مختلف ورود به کنترل پنل هاست دایرکت ادمین را مرور خواهیم کرد.

 

آموزش ورود به پنل دایرکت ادمین

دایرکت ادمین یکی از پرکاربردترین پنل های مدیریت محتوای وب است , این پنل به مدیران وب سایت ها کمک می کند تا به راحتی و با سرعت بالا از طریق یک رابط کاربری دوستانه، محتوای وب سایت خود را مدیریت کنند.

ورود به پنل دایرکت ادمین برای اولین بار ممکن است برای برخی کاربران یکمی پیچیده به نظر برسد، اما با دنبال کردن مراحل زیر، به راحتی و بدون مشکل به پنل دایرکت ادمین دسترسی خواهید داشت:

آموزش ورود به پنل دایرکت ادمین

آموزش ورود به پنل دایرکت ادمین

1. ابتدا باید به آدرس “http://localhost/DirectAdmin” در مرورگر وب خود وارد شوید. (در صورتی که دامین بخش از آدرس “localhost” را به نام دامنه خود تغییر داده اید، بجای “localhost” نام دامنه خود را وارد کنید)

نکته: بعد از نصب دایرکت ادمین در سرور مجازی یا سرور اختصاصی یا برای اولین ورود به پنل دایرکت ادمین که هنوز روی آن دی ان اس و دامنه تنظیم نشده است از آیپی سرور بجای locallhost استفاده نمایید.

2. در صفحه باز شده، باید نام کاربری و گذرواژه خود را وارد کنید. این اطلاعات به شما توسط مدیر سیستم داده شده است.

3. بعد از وارد کردن اطلاعات کاربری، روی دکمه “ورود” کلیک کنید.

4. شما به صفحه اصلی پنل دایرکت ادمین هدایت خواهید شد.

5. برای خروج از پنل، می توانید از گزینه “Logout” در بالای صفحه استفاده کنید.

توصیه می شود که برای امنیت بیشتر، پس از ورود به پنل دایرکت ادمین، گذرواژه خود را تغییر دهید. همچنین، مدیران وب سایت ها باید مطمئن شوند که از گذرواژه های قوی و پیچیده استفاده کنند و کاربران دیگری را به پنل دسترسی ندهند.

با آموزش ورود به پنل دایرکت ادمین، شما می توانید به راحتی و با سرعت بالا، محتوای وب سایت خود را مدیریت کنید و از امنیت بیشتری برخوردار شوید.

آموزش ورود به پنل دایرکت ادمین

پورت پیشفرض دایرکت ادمین

دایرکت ادمین بصورت پیشفرض از پورت 2222 استفاده میکند یعنی با وارد کردن آدرس آیپی سرور سپس :2222 میتوانید به آن متصل شوید و در صورتی که برای امنیت بیشتر پورت 2222 عوض شده باشد از مدیر سرور درخاست پورت جدید را خواستار باشید.

برای ورود به دایرکت ادمین هم میتوان از پورت آن استفاده کرد و هم میتوان مانند مرحله قبلی بعد از آدرس آیپی یا دامنه سرور و یا hostname آن نیز استفاده کرد مانند:

dominname.x/directadmin

hostname.x/directadmin

ip-address/directadmin

 

 و یا:

dominname.x:2222

hostname.x:2222

ip-address:2222

 

آموزش ورود به پنل دایرکت ادمین- فاماسرور

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.