نویسنده: fema co
18 اکتبر 2020
0 106
اطلاعیه تحویل سرویس

اطلاعیه تحویل سرویس

با توجه به شرایط حاکم و نرخ ارز تحویل سرویس های اختصاصی نظیر سرور بیگ بلو باتن و سرور اختصاصی با تاخیر امکان پذیر میباشد.

لذا خواهشمندیم در صورتی که فوریتی برای تهیه سرویس های اختصاصی برای استفاده شخصی و استفاده کلاس آنلاین مجازی ندارید از تماس با پشتیبانی خودداری کنید و تا نرمال شدن وضعیت سرویس جدید ثبت ننمایید.

تحویل سرور اختصاصی که تا چند هفته پیش ۲۴ ساعت و ۱۲ ساعته میسر بود حال به ۷۲ ساعت و ۵ روز کاری نیز ممکن است زمان ببرد.

دلیل این امر کمبود شاسی های سرور عمده میباشد که قیمت های آنها ۵ برابر شده اند و در بازار بسختی قابل رویت و خرید هستند.

پارت دوم سرور های فاما سرور به دلیل کرونا و بسته شدن مرزهای کشور به تاخیر افتاد که با عادی شدن شرایط امیدواریم زودتر تعداد سرور های ما تحویل داده بشود و این تاخیر ۱ تا ۵ روزه را به حالت عادی و ۱۲ ساعت برگردانیم.

با تشکر- فاما سرور

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.