نویسنده: fema co
12 آگوست 2020
0 118
برق برج میلاد بدلیل بدهی قط شد

برق برج میلاد بدلیل بدهی قط شد

تمامیه سرور های موجود در دیتاسنتر آسیاتک واقع در برج میلاد با مضمون برق برج میلاد بدلیل بدهی قط شد خاموش شدند که طی بررسی ها تمامیه ارتباطاطت با برج میلاد میسر نیست.

 

کیفیت دیتاسنتر برج میلاد

تقریبا ۹ روز است که اختلالات شدیدی از داوون تایم های ۱ تا ۶ ساعته در سرور های موجود در دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد رو شاهد بودیم و این امر موجب افت رتبه ما بین مشتریان و قطع خدمات سرویس دهی شد.فاما سرور در دیتاسنتر آسیاتک واقع در برج میلاد دارای رک و سرور میباشد که بدلیل کیفیت خوب خدمات در کنار دیتا سنتر شهریار (سان) موظف شدیم تا رک در برج میلاد نیز تهیه کنیم ولی کیفیت خدمات چند روزی است که صدای کاربران و مشتریان عزیز مارا بلند کرده است که این افت کیفیت و قعطی های مکرر باعث ضرر و زیان هایی شده که بسیاری از آنها جبران ناپذیر میباشد.

تقریبا در دیتاسنتر فاما سرور (سان) تمامیه مراحل ارزیابی خدمات و مراحل اظطراری از پیش تعین شده میباشد و مواردی را مانند ژنراتور های گازی که ۲ عدد میباشد و یو پی اس های ۶ کاوا برای هر رک بصورت جداگانه تهیه شده است که حتی جدا از قطعی برق استانی بدلیل قرار گرفتن در حومه استان و شهر تهران در فصل های گرم قعطی های مکرر برق روزانه را شامل میشویم و این امر برای ما طبیعی است حتی در ساعت های پیک مصرف برق با وجود تعداد کولر گازی ها و سیستم های خنک سازی روزانه ما برق شهر را سوییچ میکنیم روی برق ژنراتور تا در مصرف برق بهینه مصرف کنیم و در این بازه سوییچینگ با رگوله ترین حالتت ممکن برق به یو پی اس ها میرسد و حتی اگر ۴ ساعت هم طول بکشی فقط دمای مثبت ۱۱ درجه سانتیگراد اتاق سرور ما به مثبت ۱۸ تا ۲۰ میرسد که این دما در برج میلاد مثبت ۲۶ درجه است که با وجود مشکلات کولینگ قرار شد تا فکری به حال سرمایش اتاق سرور های برج میلاد بکنند که علاوه بر حل نکردن آن مشکل دزدی کابل های فیبر + قطع برق کل برج میلاد بدلیل بدهی به اداره برق نیز به آن اضافه شد.

برق برج میلاد بدلیل بدهی قط شد

برق برج میلاد بدلیل بدهی قط شد

 

اطلاعیه فاما سرور:

بدلیل قطع برق برج میلاد با بدهی به اداره برق ساعات قبل اداره برق تهران بزرگ برق برج میلاد را قطع کردند و در حال حاضر برق اظطراری جایگزین شده که بدلیل مصرف بالای برق جهت سیستم سرمایشی و آپتایم سرور ها اجازه استفاده از برق اظطراری برای تمامیه اتاق سرور های برج میلاد میسر نیست و تنها ۳ اتاق سرور روشن هستند که سرور های حساس را پشتیبانی میکنند.پیرو این اطلالیه تمامیه کاربران فاما سرور که از دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد استفاده میکنند تا ساعات آینده این مشکل برطرف میشود.تاریخ :۱۳۹۹/۰۵/۲۲

 

 

مشکل برق و داوون تایم سرور ها فقط در دیتاسنتر آسیاتک میباشد و سرور های دیتاسنتر فاما سرور(سان) و دیتاسنتر زیرساخت روشن و بدون مشکل در حال فعالیت هستند.

با امید حل مشکلات و سرویس دهی با کیفیت به شما عزیزان.

 

برای تهیه سرور مجازی و سرور اختصاصی از دیتاسنتر های مختلف به بخش های مربوطه رجوع کنید.

فاما سرور

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.