نویسنده: fema co
23 ژانویه 2022
0 88
قطعی گسترده دیتاسنتر افرانت

قطعی گسترده دیتاسنتر افرانت

متاسفانه قطعی گسترده دیتاسنتر افرانت را شاهد بودیم که مشکل رفع گردید.

 

اطلاعیه:

پیرو مشکلاتی که در core های موجود در افرانت وجود داشت , متاسفانه دیتاسنتر افرانت در ماه قبل و این ماه مجموعا 59 دقیقه داون تایم داشته که امروز مورخ 1400/11/3 این عدد به 40 دقیقه خاموشی منجر شد.

مشترکینی که مشکل اختلال یا قعطی در این دیتاسنتر داشتند و قصد جابجایی سرویس ها به دیتاسنتر های دیگر را دارند با پشتیبانی هماهنگ کرده تا سرویس هایشان را به دیتاسنتر لایزر یا دیتاسنتر آسیاتک منتقل کنیم.

تا زمانی که مشکل اذیت کننده در افرانت رفع گردد.

 

فاماسرور.

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.