نویسنده: fema co
27 فوریه 2023
0 86
هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس یک سرویس میزبانی وب است که مطابق با تمامی نیازها و پیش شرط های مدیریت محتوای وردپرس بهینه سازی شده است. در این نوع سرویس می توان انواع افزونه های حرفه ای و فوق حرفه ای و طیف گسترده ای از قالب ها را بدون هیچ مانعی فعال کرد. البته این امر زمانی امکان پذیر خواهد بود که منابع کافی و لازم برای این سرویس در نظر گرفته شوند. نکته بسیار مهمی که در خصوص این سرویس وجود دارد پشتیبانی آن به وسیله تمام میزبانی های تحت وب است. زیرا بر اساس PHP و MySQL طراحی شده است.

کاربرد هاست پرسرعت وردپرس

هاست وردپرس پرسرعت

هاست وردپرس پرسرعت

هاست وردپرس پرسرعت دارای قابلیت میزبانی سایت ها بر روی سرورهای به روز و پرقدرت ایرانی و خارجی بر اساس استانداردهای بهینه سازی می باشد. همچنین از منابع سخت افزاری و نرم افزاری اختصاصی برخوردار است. علاوه بر آن دارای پهنای باند نامحدود می باشد. به همین دلیل یک سرویس بسیار عالی جهت میزبانی سایت های وردپرس پربازدید و سایت های فروشگاهی است. معمولا در این نوع هاست از سرورهای شتاب دهنده جهت افزایش سرعت بارگذاری وب سایت استفاده می شود. با انتخاب یک هاست پرسرعت می توان از انتقال رایگان سایت و خدمات رایگان ssl استفاده کرد.

مزایای استفاده از هاست در ایران

هاست وردپرس ایران برای استفاده در وب سایت‌هایی که بیشترین بازدیدکنندگان آن ها افراد داخل کشور هستند مناسب است. زیرا هنگامی که کاربران ایرانی از یک سرور در موقعیت ایران درخواست اطلاعات می کنند در کمترین زمان ممکن به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهند کرد. دلیل این امر هم قرار گرفتن اطلاعات در یک مسیر کوتاه و بدون نیاز به مسیردهی می باشد. حال اگر ارائه دهندگان هاست سخت افزارهای ایده آل و قوی تری به آن اختصاص دهند کاربران ایرانی بهتر و سریع تر به اطلاعات مد نظر خود دسترسی پیدا می کنند.

اگر بخواهیم به صورت کلی به مزایای هاست وردپرس ایرانی بپردازیم ذکر موارد ذیل ضروری است.

  • مناسب کسب و کارهای متوسط و استارتاپ‌ها با نیاز دسترسی سریع از ایران
  • نصب خودکار وردپرس
  • امن‌سازی وردپرس به صورت خودکار
  • مانیتورینگ شبانه روزی سرویس ها
  • استفاده از سریع ترین و پرقدرت ترین سخت افزار موجود برای سرور‌ها
  • نصب خودکار بیش از ۱۰۰ قالب از مجموعه قالب های آماده
  • استفاده از Firewall های سخت افزاری و نرم افزاری به منظور بالا بردن سطح امنیت
  • افزونه ای مجزا برای SEO
  • محافظت از سایت در برابر حملات و بدافزارها توسط قوی‌ترین UTM های به روز دنیا
  • قرار گرفتن در بهترین دیتاسنترهای داخل ایران و اتصال به خطوط فیبر نوری

 

موارد استفاده از هاست وردپرس اروپا

هاست وردپرس

از هاست وردپرس اروپا می توان خارج از ایران استفاده کرد. علاوه بر آن این نوع هاست بهترین انتخاب برای استفاده در زمان هایی است که کاربران در وب‌ سایت وردپرس به سرویس‌هایی که به سرور خارج از کشور با آی پی خارج از ایران نیاز دارند. لازم به ذکر است که در حال حاضر به دلیل قرار گرفتن کشور در شرایط تحریم استفاده از این نوع هاست بسیار رایج می باشد. در واقع هاست های وردپرس اروپا با قرارگیری در دیتاسنتر هتزنر کشورهای خارجی از سخت افزارهای بسیار قوی برخوردار هستند. این سخت افزارها به صورت هاست ابری بوده و دارای آپ تایم بسیار بالایی می باشند. به همین دلیل کاربران می توانند بدون هیچ مانعی هاست های وردپرس های خود را با کنترل پنل دلخواه از موقعیت خارج از ایران خریداری کنند.

ویژگی های هاست وردپرس پربازدید

پیش از بیان ویژگی های هاست وردپرس پربازدید بهتر است به پیش‌نیاز‌های سیستم مدیریت محتوا وردپرس توجه شود. با بررسی این پیش نیازها به راحتی درخواهید یافت سیستم مدیریت محتوا به یک سرور با سخت افزارهای قدرتمند نیاز دارد. باید توجه کرد که سرور مناسب هاست پربازدید وردپرس باید از تنظیمات ویژه ای مانند کش سرویس و یا وب سرور NGINX برخوردار باشد. زیرا نگهداری و پشتیبانی از این این سرور به تجربه و دانش بالایی نیاز دارد. علاوه بر آن این سرور باید از قدرت پردازش فوق العاده و امنیت بالایی نیز برخوردار باشد.

از دیگر ویژگی های هاست وردپرس پربازدید می توان به منابع سخت‌افزاری بالا اشاره کرد. برخورداری از این ویژگی از آن جهت مهم است که با بالا بردن تعداد ناگهانی کاربران، سایت با مشکلات و موانع غیر قابل حلی روبه رو نخواهد شد. در صورتی که سایت طراحی شده از قدرت پردازش تعداد بالای کاربران برخوردار نباشد. همچنین با بالا رفتن ترافیک دچار افت سرعت شود. هر نوع تلاشی برای بالا بردن ترافیک بی نتیجه خواهد بود. باید توجه کرد که یکی از مهم ترین نکات در سئو سرعت سایت است‌. سرعت سئو ارتباط تنگاتنگی با هاست دارد. بنابراین یک هاست پربازدید وردپرسی تجربیات متفاوتی از میزبانی وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد.

 

مشخصات هاست وردپرس بهینه شده

هاست وردپرس بهینه شده

هاست وردپرس بهینه شده

 

هاست وردپرس بهینه شده دارای ویژگی هایی جهت استفاده در وب سایت های وردپرسی است. ابن نوع هاست وردپرسی اغلب دارای چندین لایه کشینگ پیشرفته مخصوص وردپرس است. همچنین از انواع سخت افزارها ی مدرن و قدرتمند استفاده می کند. البته باید توجه کرد که تعداد سایت های پشتیبانی شونده بر روی سرورهای ان اندک هستند. با این حال از آپتایم نزدیک به ۱۰۰ درصد برخوردار می باشند. علاوه بر آن یک هاست وردپرس بهینه شده را می توان به صورت دائمی و اس‌اس‌ال رایگان نامحدود بر روی سایت‌ها نصب و فعال کرد.

هاست وردپرس اختصاصی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هاست وردپرس اختصاصی همان هاست نامحدود است که می توان آن را به وب سایت خود اختصاص داد. در نتیجه امکان استفاده از تمام ظرفیت‌ها و منابع سرور میسر خواهد شد. از جمله کاربردهای این نوع هاست عبارتند از:

  • جهت استفاده در وب‌ سایت‌هایی که به سرعت بارگذاری می شوند
  • برای استفاده در وب‌ سایت‌ها با حجم ترافیکی بالا و بیشتر از ۱۰۰ هزار بازدید در ماه
  • جهت استفاده در وب‌ سایت هایی که به کنترل فنی کامل روی پیکربندی و عملکرد سرور نیاز دارند
  • برای استفاده در وب‌ سایت‌هایی که داده‌های حساسی را در خود ذخیره می کنند.
  • برای استفاده در وب سایت هایی که به امنیت بالا نیاز دارند

جمع بندی

با خرید هاست وردپرس و استفاده از آن بر روی وب سایت می توان امنیت سایت را تا حد زیادی بالا برد. همچنین سرعت آن را بهبود بخشید و در زمان لازم آن را بهینه سازی کرد.

فاماسرور یکی از میزبانان هاست وردپرس ایران و هاست وردپرس اروپا میباشد.

 

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.