نویسنده: fema co
29 دسامبر 2021
0 95
آسیبپذیری در ilo4

آسیبپذیری در ilo4

طی اطلاعیه جدید , آسیبپذیری در ilo4 رخ داده است که در ادامه به آن میپردازیم.

 

ilo

ایلو یا ilo که در واژگان آن را آیلو مینامند یک نرم افزار مدیریتی در سرور های HP میباشد که امکان مدیریت از راه دور را به مدیر سرور ارایه میدهد , به گونه ای که میتوان از راه دور کلیه دسترسیهایی که مورد نیاز است را داشته باشد.

آیلو در تمام ورژن ها و نسل های سرور های شرکت HP از سری یا نسل 5 تا نسل 10 در اکثر سریها وجود دارد و یکی از مهمترین گزینه ها و دسترسی ها را ایجاد میکند.

آسیبپذیری در ilo4

آسیبپذیری در ilo4

اسیبپذیری در ilo4

باگ جدید در ورژن های ما قبل از ورژن 2.7x میباشد که شامل 2 آپدیت جدید از آخرین آپدیت ها میباشد به همین دلیل باید آخرین ورژن از این آپدیت را که 2.78 میباشد را نصب کنید.

ابتدا میتوانید فایل  آپدیت فریمور آیلو را دانلود نمایید که دانلود از شرکت سازنده همیشه معتبر ترین منبع میباشد ولذا تبدیل آن به فایل .bin ممکن است برای کاربرانی که تا بحال این کار را انجام ندادند سخت باشد.

میتوانید از لینک زیر ورژن 2.78 را دانلود کنید.

دانلود فریمور آیلو 4 ورژن 2.78

https://dl.famaserver.com/ilo/ilo4/ilo4_278.bin

 

 

همچنین برای آپدیت میتوانید به آموزش آپدیت فریمور آیلو مراجعه نمایید و این باگ را هرچه سریعتر پچ کنید.

منبع فاماسرور

 

 

 

اشتراک گذاری

در صورت عدم آپدیت چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟

یکی از کارهای اولیه یک مدیر سرور نصب پچ های امنیتی یا آپدیت فریمور ها میباشد زیرا در غیر اینصورت آُیب جدی به زیر ساخت هارد ها و RAID آن که در این آسیبپذیری وجود دارد رخ میدهد.

لینک دانلود آِلو از شرکت سازنده با لینک فاما سرور چه تفاوتی دارد؟

هیچ فرقی ندارند و فقط فایل .bin نصبی از آپدیت جدید استخراج شده است.

چگونه فایل آپدیت فریمور را در سرور نصب کنیم؟

در صورتی که از آپدیت های شرکت hp استفاده میکنید باید روی یک سرور ویندوزی که در سرور شما بدون مجازی سازی نصب است استفاده و فایل .exe را نصب کنید در غیر اینصورت باید فایل .bin را از آن استخراج کنید .

و طبق آموزش آپدیت فریمور آیلو از قسمت تنظیمات در آیلو -> فریمور و آپلود فایل bin اقدام به آپدیت کنید.

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.