نویسنده: fema co
29 مارس 2019
77

قوانین و مقررات

خرید سرویس برابر است با قبول قوانین و سیاست های حریم خصوصی

کلیه مشتریان و نمایندگان فروش فاما سرور (famaserver.com $ famaserver.ir) موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده می باشند و استفاده از سرویس های این شرکت به منزله قبول قوانین ذیل می باشد.

و در صورت نقض قوانین و اقدام به راه اندازی سایت هایی مغایر با قوانین شرکت، سرویس متخلف بدون هماهنگی مسدود شده و بک آپ اطلاعات فقط و فقط در صورت پرداخت جریمه در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

۱. قوانین استفاده مجاز از سرویس ها

  1. Port Scan-Phishing-Scam– تلاش برای نفوذ غیر مجاز: در صورت شناسایی مشتریانی که به هر شکلی قصد نفوذ و دسترسی غیر مجاز به سرورها و اطلاعات سایر مشتریان را دارند، سرویس مشتری متخلف بدون هماهنگی سریعا مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
  2. ارسال انبوه ایمیل (Spam): سرویس مشتریانی که بدون هماهنگی قبلی با تیم پشتیبانی اقدام به ارسال ایمیل های تبلیغاتی و انبوه (به اصطلاح اسپم) می نمایند بدون هماهنگی آن ها مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
  3. فعالیت در زمینه هک ، کرک و امنیت: کلیه فعالیت ها در زمینه آموزش هک، کرک، امنیت و موارد خرابکارانه، بر روی سرورها و میزبانی وب فاما سرور  قدغن می باشد و در صورت مشاهده ، سرویس مشتری سریعاً مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
  4. تروجان – ویروس – اسکریپت های مخرب: استفاده ازهر گونه تروجان، شِل و اسکریپت به زبان های مختلف برنامه نویسی برای ایجاد دسترسی غیر مجاز به منابع سرورها و سایت های متعلق به فاما سرور (famaserver.com) مجاز نمی باشد و در صورت آپلود این گونه برنامه ها حتی فقط برای تست، بدون هماهنگی قبلی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
  5. سایت های ضد اخلاقی – دینی و سیاسی:  فاما سرور (famaserver.com) از کلیه سایت های ضد اخلاقی یا مخالف ادیان الهی و همچنین سایت هایی که فعالیت سیاسی دارند، پشتیبانی نکرده و در صورت تخلف، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
  6. نصب اسکریپت های دانلود فایل(Url Download-Leecher): مشتریان سرویس هاست اشتراکی فاما سرور (famaserver.com)  مجاز به نصب اسکریپت هایی که از سایت هایی مانند rapidshare ،MegaUpload و Hotfile و Torrent و … فایل دانلود می کنند (که معمولا به لیچر-Leecher معروف هستند) نمی باشند و در صورت مشاهده، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه فایل های دانلود شده از روی سرور حذف خواهند شد.
  7. فایل هاستینگ: بر روی سرورهای هاست اشتراکی به هیچ وجه اجازه قرار دادن فایل و اطلاعات برای دانلود کاربران داده نخواهد شد و در صورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
  8. سایت های ارائه خدمات میزبانی رایگان (فایل هاستینگ ، سایت هاستینگ و … ): این قبیل سایت ها بر روی سرویس های هاست اشتراکی فاما سرور (famaserver.com)  قابل میزبانی نبوده و به محض مشاهده بدون اطلاع قبلی سرویس مشتری مسدود و از روی سرور حذف خواهد شد.
  9. سیستم های جامعه مجازی و چت روم و وبلاگ دهی: میزبانی سایت هایی در زمینه جامعه مجازی و چت روم و وبلاگ دهی فعالیت می کنند به دلیل استفاده بیش از حد از منابع سرور بر روی هاست اشتراکی مقدور نخواهند بود و میزبانی این سایت ها تنها بر روی سرورهای مجازی و اختصاصی امکان پذیر می باشد.
  10. مشتری موظف به حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور سایت خود می باشد. همچنین مشتری متعهد میگردد که حق استفاده از سرویس های ارائه شده را به غیر واگذار ننماید.
  11. چنانچه به هر علتی که خارج از اراده شرکت باشد در تداوم خدمات ارائه شده خللی وارد شود و یا خدمات مذکور موقتاً و یا دائماً قطع گردد، هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود. از جمله این علل میتوان به مواردی نظیر تحریم های سیاسی و اقتصادی، جنگ، اختلال در شبکه های مخابراتی، تغییر قوانین داخلی و یا خارجی و حوادث طبیعی نظیر طوفان های خورشیدی، سیل، زلزله و … اشاره نمود.
  12. بکاپ اطلاعات موجود بر روی سرورهای مجازی و اختصاصی منحصرا به عهده کاربر بوده و در صورت بروز هر اتفاقی که منجر به از بین رفتن اطلاعات گردد فاما سرور (famaserver.com) هیچ مسئولیتی ندارد.
  13. استفاده از سرور های مجازی و اختصاصی برای اسکن سایت ها و حمله DDOS ممنوع است و در صورت مشاهده و یا شکایت سرویس بدون اطلاع رسانی قبلی به کاربر حذف خواهد شد. و نیز سایت فاما سرور (famaserver.com) حق شکایت از کاربر متخلف از طریق مراجع قانونی را به منظور رفع خسارت از خود را محفوظ خواهد دانست.

برای مشتریان سرویس میزبانی وب حد مجاز استفاده از پردازش گر ۱۰ درصد و از رم ۱۰۰ مگابایت در بازه زمانی یک دقیقه می باشد و مشتریان سرورهای مجازی و اختصاصی طبق موارد مندرج در اطلاعات سرویس ها مجاز به استفاده از منابع می باشند.

۲. توافقنامه استفاده از خدمات ثبت دامنه

  1. از آنجاییکه دامنه های بین المللی تماماً با مشخصات مشتری ثبت شده و مالکیت دامنه در اختیار مشتریست لذا مسئولیت نگهداری از دامنه نیز به عهده مشتری می باشد و در صورت سوء استفاده یا انتقال دامنه فاما سرور (famaserver.com)  هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد.
  2. مسئولیت انتخاب نام دامنه با مشتریست و پس از ثبت دامنه به هیچ عنوان امکان تغییر نام و یا لغو دامنه وجود ندارد.
  3. برای تمدید دامنه مشتری موظف است تا قبل از فرارسیدن تاریخ انقضای دامنه نسبت به تمدید دامنه اقدام نماید در غیر اینصورت چنانچه دامنه منقضی شده و توسط شخص دیگری ثبت شود، مسئولیتی بر عهده فاما سرور (famaserver.com)  نمی باشد.

۳. فعال سازی و تحویل سرویس

  1. کلیه مشتریان موظف می باشند برای ثبت نام در سایت، اطلاعات درخواستی را به صورت دقیق و معتبر وارد نمایند در صورتی که به هر دلیل اطلاعات ناقص یا غیر واقعی باشد کلیه سرویس های مشتری در حالت تعلیق قرار می گیرد و هزینه سرویس ها قابل برگشت نمی باشد لذا تنها با ارائه اطلاعات صحیح و معتبر، سرویس های مشتری از حالت تعلیق خارج و فعال می گردد.
  2. کلیه تغییر اطلاعات مشتری در سیستم مانند تغییر ایمیل، نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس و کد پستی و… صرفا با ارائه اسکن کارت ملی معتبر از طرف مشتری اعمال خواهد شد.
  3. هزینه کلیه سرویس هایی که به قیمت دلار مرتبط می باشند (مانند لایسنس ها، دامنه های بین المللی، سرورهای خارج از کشور و…) به نرخ دلار روز محاسبه و صورت حساب مشتریان با توجه به این نرخ بروزرسانی خواهد شد.
  4. کلیه سرویس های میزبانی اشتراکی پس از تایید پرداخت مشتری به صورت آنی تحویل داده می شود ولی در بعضی از موارد ممکن است تا ۲ روز کاری فعال سازی سرویس به تعویق بیافتد.
  5. ثبت رایگان دامنه ملی برای سرویس های میزبانی وب در دوران های ویژه تنها در زمان ثبت سفارش مقدور خواهد بود.
  6. کلیه سرورهای مجازی پس از تایید پرداخت مشتری به صورت آنی تحویل داده می شود و نصب و پیکربندی اولیه سرورها (سرورهایی که شامل این خدمات می گردد) حداکثر تا ۲ روز کاری انجام خواهد شد.
  7. کلیه سرورهای میکروتیک حداکثر تا ۲ روز کاری پس از تایید پرداخت مشتری تحویل داده خواهد شد.
  8. کلیه سرورهای اختصاصی بین ۱ تا ۷ روز کاری پس از عقد قرار داد و تایید پرداخت مشتری تحویل داده خواهد شد.
  9. کلیه سرورهای اختصاصی با توجه به موجودی قطعات شرکت اسمبل و تحویل داده خواهد شد.
  10. کلیه سرویس های نمایندگی (میزبانی وب، دامنه های بین المللی، دامنه های ملی و …) بین ۱ تا ۳ روز کاری تحویل داده خواهند شد.
  11. کلیه ماژول ها و لایسنس ها بین ۱ تا ۳ روزکاری فعال و اطلاعات سرویس و لایسنس برای مشتری ارسال خواهد شد.
  12. فعال سازی فضای بک آپ رایگان برای سرور هایی که شامل این سرویس می گردند تنها با ارسال درخواست به واحد فروش و بین ۱ تا ۳ روز کاری انجام خواهد شد.
  13. کلیه درخواست های ثبت دامنه پس از تایید پرداخت مشتری به صورت آنی به ثبت کننده های ملی یا بین المللی ارسال خواهد شد ولی در بعضی از موارد ممکن است تا ۲ روز کاری ثبت و تحویل دامنه به تعویق بیافتد.
  14. فعال سازی دامنه های IR مستلزم تایید شدن نام دامنه توسط فیزیک نظری ایران (Nic.ir) می باشد لذا درصورت درخواست مدارک (اسکن کارت ملی، روزنامه رسمی و…) ، تعهد نامه و… برای ثبت دامنه از طرف فیزیک نظری ایران ، مشتری موظف به ارسال مدارک به info@nic.ir می باشد و از آن جایی که این کار توسط نیروی انسانی صورت می گیرد کلیه دیرکردها در ثبت دامنه های ملی متوجه فیزیک نظری ایران خواهد بود و فاما سرور (famaserver.com)  به هیچ وجه پاسخ گو این گونه مشکلات نخواهد بود.
  15. فاما سرور (famaserver.com)  صرفا واسطه ثبت ، تمدید و انتقال دامین های مشتری در شرکت های خارجی و داخلی است و هرگونه عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی یا ثبت کننده دامنه ملی نسبت به ثبت و یا تمدید دامنه به هر دلیل، مسئولیتی را متوجه شرکت نخواهد کرد.
  16. اگر خریدار در حین سفارش دامنه ای باشد و ثبت کنندگان بین المللی یا ثبت کننده دامنه ملی، آن دامنه را به هر دلیلی ثبت نکند و یا در حین تکمیل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت شود و یا مراحل انتقال دامنه به پنل فاما سرور (famaserver.com)  به هر دلیل کامل نگردد، شرکت تنها موظف به بازگرداندن هزینه سفارش آن دامنه به عنوان اعتبار به حساب خریدار در پورتال کاربران و یا پنل ثبت دامنه نمایندگان می باشد و هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
  17. خریدار موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکیتی دامنه تحقیق لازم را به عمل آورده باشد و فاما سرور در صورت ادعای حق از طرف شخص ثالث مورد تائید فاما سرور (famaserver.com)  و مراجع ذیصلاح ایرانی و بین المللی، دامنه مورد نظر را مسدود و به حکم مراجع قضایی و یا قوانین بین المللی برای تعیین تکلیف دامنه عمل می نماید.
  18. در صورتی که مشتری برای دامنه های بین المللی خود درخواست پنل مستقیم، کد انتقال یا انتقال دامنه به پنل دیگر داشته باشد هزینه ای معادل ۵ درصد قیمت ثبت یک ساله دامنه دریافت خواهد شد.
  19. در صورتی که برای هر یک از سرویس های مشتریان تخلفی گزارش شود، مشتری می پذیرد که فاما سرور (famaserver.com)  مجاز می باشد تا با ورود به سرویس مشتری اطلاعات و فایل های غیرمجاز را پاک سازی کند.
  20. پس از اتمام و پایان دوره سرویس خدمات پشتیبانی اکانت قطع و کاربر به عنوان صاحب امتیاز اکانت نخواهد بود ، در این دوره هرگونه خدمات و پشتیبانی لازم شامل هزینه می شود ( هزینه بازیابی بکاپ و پشتیبانی سایت در این دوره برای هر اکانت به میزان هزینه تمدید ۱ ماهه سرویس منقضی شده می باشد )
  21. درصورت درخواست قطع سرویس توسط کاربر و یا قطع سرویس توسط فاما سرور (famaserver.com) به علت تخلف از شرایط و ضوابط مندرج در این قرارداد ، مبالغ پرداختی به هیچ وجه برگشت داده نخواهد شد.
  22. در صورت عدم فعال سازی سرویس (اعم از هاست میزبانی، سرورمجازی، دامنه و …) در مدت زمان تعیین شده ، مشتری موظف می باشد با ارسال تیکت به واحد فروش، تاخیر در تحویل سرویس را گزارش دهد.

۴. قوانین پرداخت و تمدید سرویس های میزبانی و دامنه

الف. شرایط خدمات رسانی

مشترک در هنگام خرید هر کدام از سرویس های فاما سرور (famaserver.com) تمام قوانین خدمات رسانی در پاراگراف های ۴ و ۶ این توافقنامه را می پذیرد.

ب. پرداخت هزینه سرویس

مشترک در هنگام ثبت نام در فاما سرور (famaserver.com) و خرید هر کدام از سرویس ها متعهد می شود که از قوانین خرید و تمدید سرویس ها پیروی کند، مشترک متعهد می شود که اطلاعات تماس خود به صورت صحیح در اختیار شرکت قرار دهد و در صورت تغییر اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن آن ها را در پرتال کاربران فاما سرور (famaserver.com) بروزرسانی کند تا فاما سرور (famaserver.com) قادر باشد اطلاعیه های پرداخت و تمدید سرویس ها را برای وی ارسال کند، همچنین مشترک متعهد می شود که پس از خرید هر کدام از سرویس ها جزئیات سرویس دریافتی را با جزئیات پکیج ارائه شده در وب سایت famaserver.com مطابقت دهد، فرآیند تحویل سفارشات در فاما سرور به صورت تمام سیستمی و اتوماتیک است، بنابراین مسئولیت تطابق سرویس خریداری شده و تحویل شده بر عهده مشترکین فاما سرور است، در صورتی که تغییراتی در تعرفه خدمات رسانی سرویس های فاما سرور رخ دهد، فاما سرور قیمت سرویس های خریداری شده توسط کاربر را برای دوره های بعدی ممکن است بدون اطلاع رسانی قبلی بروزرسانی کند و این وظیفه مشترک است که در هنگام پرداخت صورتحساب به تعرفه خدمات توجه نماید.

پ. تمدید هاست اشتراکی و اختصاصی، سرور مجازی و سرور اختصاصی

با توجه به خاص بودن نوع سرویس های ارائه شده در این زمینه، فاما سرور از ۳۰ روز تا ۷ روز قبل از سررسید این سرویس ها (بسته به دوره پرداخت سرویس) ایمیل و اطلاعیه های یادآوری برای مشتریان خود صادر می کند و مشترک موظف است در این بازه زمانی نسبت به پرداخت صورتحساب خود اقدام نماید، در غیر این صورت هاست اشتراکی و سرور مجازی ۳ روز پس از تاریخ سررسید و سایر خدمات دقیقاً در روز سررسید سرویس مسدود خواهد شد و در این شرایط دو حالت برای این سرویس ها وجود دارد:

حالت اول: اطلاعات آپلود شده (داده های مشترک) در سرویس های هاست اشتراکی تا دو هفته بعد از انسداد سرویس نگهداری می شود و سپس از روی سرور ها به صورت کامل حذف می گردند.

حالت دوم: در سرویس های هاست اختصاصی، سرور مجازی و سرور اختصاصی با توجه به این که این سرویس ها از دیتاسنتر های مطرح جهانی برای کاربران فاما سرور تهیه می شوند و باتوجه به این که در سرویس های هاست اختصاصی، سرور مجازی و سرور اختصاصی یک سرور کامل در اختیار کاربر است دقیقا در روز انقضاء سرویس اگر کاربر سرویس خود را تمدید نکرده باشد درخواست لغو (کنسلی) سرور اختصاصی و هاست اختصاصی برای دیتاسنتر صادر می شود و اطلاعات کاربر حتی ۱ دقیقه بعد از تاریخ انقضاء سرویس در دسترس نمی باشند و به صورت کامل حذف می شوند و پس از سپری کردن مدت اعتبار سرویس، سرور به صورت کامل کنسل می شود و تمام اطلاعات کاربر برای همیشه حذف می شود و قابل بازیابی نیست، کاربر متعهد می شود که مسئولیت تمدید به موقع سرویس ها بر عهده خودش است و هیچ مسئولیتی در زمینه نگهداری اطلاعات حتی ۱ دقیقه بعد از تاریخ انقضاء متوجه فاما سرور نیست. آن دسته از کاربرانی که می خواهند از انسداد سرویس خود جلوگیری کنند و احتمال می دهند در تاریخ سررسید صورتحساب در نتواند نسبت به پرداخت و تمدید سرویس اقدام کنند، میبایست از طریق ارتباط با واحد فروش و تمدید سرویس ها، سرویس مورد نظر خود را برای ماه های آینده تمدید کنند، در غیر این صورت فاما سرور هیچ مسئولیتی در زمینه نگهداری از اطلاعات کاربر پس از تاریخ سررسید صورتحساب نخواهد داشت، خاطر نشان می سازد نگهداری از اطلاعات مشتریان در سرویس های هاست اشتراکی تا ۱۴ روز و در سرور مجازی تا ۳ روز بعد از تاریخ انقضاء سرویس فقط یک خدمات جهت رفاه حال مشتریان است و به عنوان تعهد (استلزام، قرارداد قطعی) محسوب نمی شود و ممکن است در برخی از شرایط ارائه این خدمات میسر نباشد، نکته حائر اهمیت آن است که فاما سرور پس از تاریخ انقضاء تمام سرویس های میزبانی وب، هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری از داده های مشترک ندارد، همچنین ارسال اطلاعیه های ایمیلی و پیامکی در جهت تمدید و پرداخت صورتحساب سرویس ها نیز یک نوع خدمات ارزش افزوده جهت رفاه حال مشتریان محسوب می شود و به دلیل سیستمی بودن این عملیات ها فاما سرور هیچگونه مسئولیتی در قبال صحیح انجام شدن آن ندارد و این وظیفه کاربر است که قبل از تاریخ سررسید سرویس نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

۵. سیاست حفظ حریم خصوصی

فاما سرور نهایت تلاش خود را در راستای حفظ امنیت اطلاعات شخصی کاربران به کار برده و از این اطلاعات در جهت سرویس دهی بهتر و پاسخ دهی به موقع و مناسب استفاده می کند که در ادامه متن، شرح آن را به اطلاع شما می رسانیم.

فاما سرور با توجه به شرایط، اطلاعاتی را از کاربر دریافت می کند که بخشی از این اطلاعات توسط خود کاربر ارائه شده و بخشی نیز به صورت خودکار توسط سیستم کاربر دریافت می گردد که البته شامل اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربر نمی شود.

فاما سرور ممکن است به دلایل متعددی مانند دریافت سفارش، عضویت در سایت، پیگیری درخواست های پشتیبانی و … از شما اطلاعاتی را درخواست نماید که می تواند شامل اطلاعات هویتی، مدارک هویتی، اطلاعات لازم برای ورود به سرویس های خریداری شده و… باشد. این اطلاعات نزد فاما سرور محفوظ بوده و بدون وجود مجوزهای قانونی، هیچ شخص، سازمان یا ارگانی حق دسترسی به این اطلاعات را نخواهند داشت. البته ممکن است در سرویس های خاص، بخشی از این اطلاعات برای تمام کاربران اینترنت قابل مشاهده باشد.( مانند whois گرفتن در دامنه) و بخشی از این اطلاعات نیز برای تکمیل فرایند فعال سازی سرویس در اختیار سایر شرکت ها و سرویس دهندگان قرارداده شود (مانند سرویس ها و مجوز (لایسنس) استفاده از نرم افزارهایی که فاما سرور نماینده ی آن ها می باشد).

۶. قوانین لغو سرویس و سیاست های بازگشت وجه

فاما سرور جهت رفاه حال مشتریان تا ۷ روز گارانتی بازگشت وجه بر روی سرویس های میزبانی وب قرار داده است که گارانتی ۷ روز عودت وجه طبق سیاست ها و خط مشی های زیر قابل اجراست، خاطر نشان می سازد امکان بازگشت وجه سرویس های خریداری شده در فاما سرور فقط تا ۷ روز اول خرید قابل اجراست و پس از گذشت مدت زمان ۷ روز، فاما سرور تحت هیچ شرایطی قادر به عودت وجه نیست و مشترک با خرید هرکدام از سرویس های فاما سرور حق درخواست عودت وجه پس از ۷ روز اول، را از خود سلب و ساقط می نماید.

الف. هزینه های غیرقابل بازگشت

در صورتی که مشترک از هر کدام از خدمات ارزش افزوده: انتقال رایگان اطلاعات به فاما سرور ، نصب رایگان سیستم مدیریت محتوا، ارائه IP اختصاصی تجاری و رایگان، DNS اختصاصی تجاری و رایگان، نصب رایگان قالب های گرافیکی جوملا و وردپرس، استفاده از قالب های تجاری جوملا و وردپرس، خدمات مشاوره سئو و بهینه سازی، پشتیبانی بازسازی و رفع مشکلات وب سایت، خدمات بکاپ گیری و بازگردانی بکاپ، گواهینامه امنیتی SSL تجاری و رایگان، کانفیگ تجاری و رایگان سرور، کانفیگ تجاری و رایگان امنیتی و کانفیگ تجاری و رایگان کنترل پنل استفاده کرده باشد هزینه این سرویس ها که غیر قابل بازگشت است به عنوان خسارت در ارائه تسهیلات (خدمات ارزش افزوده فاما سرور ) مطابق تعرفه از کل مبلغ ارائه شده توسط مشتری کسر گردیده و مابقی وجه به مشترک بازگشت می شود، در شرایط ارائه خدمات بیشتر در سرویس های سطح حرفه ای تر نیز کارشناسان فاما سرور میبایست حق زحمت امور انجام شده را تشخیص دهند و مابقی وجه را به مشترک عودت دهند، در شرایطی که مشترک از خدمات دامنه رایگان در سرویس های میزبانی استفاده نموده باشد، تعرفه نرخ روز آن دامنه که در جدول تعرفه های ثبت دامنه ها در صفحه ثبت دامنه آمده است از هزینه کل سرویس کسر گردیده و مابقی هزینه سرویس به مشترک عودت می شود، این از آن بابت است که فاما سرور دامنه های رایگان را به عنوان تسهیلات (وام) در اختیار مشتریان قرار می دهد تا مشتریان بتوانند با پرداخت هزینه کمتری وب سایت خود را راه اندازی کنند، اما در حقیقت فاما سرور برای ثبت دامنه های رایگان و ارائه دامنه های هدیه به مشتریان نیز، خود متحمل هزینه های سنگین می شود و در شرایطی که کاربر تصمیم به لغو سرویس و عودت وجه داشته باشد، هزینه تسهیلات سرویس مانند دامنه رایگان از قیمت کل سرویس کسر می گردد، عودت هزینه سرویس های هاست تمام اختصاصی و سرور اختصاصی به هیچ عنوان ممکن نیست.

ب. درخواست عودت وجه بعد از ۷ روز

همانطور که روشن است پس از گذشت مدت زمان ۷ روز امکان عودت وجه هیچکدام از سرویس های میزبانی وجود ندارد، زیرا فاما سرور با برنامه ریزی و تأمین زیرساخت های لازم پس از ۷ روز، در جهت میزبانی وب سایت کاربر تا پایان دوره صورتحساب برنامه ریزی می کند. در این شرایط اگر کاربر نسبت به تنزیل سرویس خود (تنزیل به پکیج های ضعیف تر، تنزیل به دوره های پرداخت پایین تر) اقدام نماید و سیستم به صورت خودکار اعتباری به حساب کاربری مشترک اضافه کند، فاما سرور به عنوان خسارت و جلوگیری از سوء استفاده طبق بند الف از پاراگراف ۶، مبلغ ۲۰٫۰۰۰ تومان از موجودی اعتبار کاربر کسر می کند و امکان عودت اعتبار باقیمانده به حساب بانکی مشترک نیز تحت هیچ شرایطی ممکن نیست و مشترک در این شرایط می تواند با اعتبار باقیمانده نسبت به پرداخت سایر صورتحساب های خود در فاما سرور و یا خرید سرویس جدید از فاما سرور اقدام نماید.

پ. شرایط عودت وجه

علاوه بر موارد قید شده در بند الف و ب، این پاراگراف، درخواست عودت وجه فقط میبایست از سمت مالک سرویس ارسال شود، بنابراین شخصی که با نام و نام خانوادگی خود در فاما سرور ثبت نام نموده و اقدام به خرید سرویس کرده است، جهت عودت وجه میبایست اسکن کارت ملی خود را به همراه شماره حساب بانکی به مالکیت خود، از طریق ارسال تیکت پشتیبانی برای اجرایی نمودن امور عودت وجه ارسال نماید. عودت وجه سرویس خریداری شده به حساب بانکی سایر افراد، فقط در صورتی ممکن است که اسکن کارت ملی مالک به همراه اسکن کارت ملی شخص دوم که قرار است وچه سرویس خریداری شده به حساب وی عودت شود، از طریق ارسال تیکت پشتیبانی برای فاما سرور ارسال شود.

ج. مراحل درخواست عودت وجه

در جهت عودت وجه تا قبل از ۷ روز، مشترک میبایست از طریق پرتال کاربران فاما سرور مراتب درخواست بازگشت وجه خود را از طریق ارسال تیکت پشتیبانی به بخش فروش اعلام نماید. پس از بررسی و تایید درخواست عودت وجه توسط کارشناسان فاما سرور تا ۷۲ ساعت زمان لازم است تا وجه مشترک به حساب بانکی وی واریز شود. همچنین هرگونه هزینه ای که بازگشت وجه برای فاما سرور به همراه داشته باشد (مانند کارمز انتقال کارت به کارت و…) بر عهده مشتری بوده و پیش از بازگشت وجه به حساب مشتری، کارمزد بانک از مبلغ کسر می گردد.

۷. رسیدگی به شکایات ، اخطارها و تخلفات

  1. زمانی که برای یکی از سرویس های مشتری از طرف دیتاسنتر، افراد حقیقی و یا حقوقی تخلفی گزارش شود فاما سرور  می تواند سرویس مشترک را بدون اخطار قبلی مسدود و به تخلف گزارش شده رأسا رسیدگی کند.
  2. حداکثر ۲۴ ساعت بعد از زمان گزارش تخلف یا شکایت، مشترک موظف می باشد که به تخلف مربوط رسیدگی و پاسخ خود را برای شرکت ارسال نماید.
  3. در صورت عدم رسیدگی و یا پاسخ گویی مشترک ظرف زمان تعیین شده شرکت می تواند سرویس مشترک را لغو نماید و تعهدی در خصوص بک آپ اطلاعات مشتری ندارد.
  4. در صورتی که شکایت طرح شده از مشتری، خسارتی برای فاما سرور  ایجاد نماید مشتری موظف به جبران کلیه خسارت های مادی و معنوی وارد شده می باشد.
  5. در صورت تکرار تخلف از طرف مشتری، فاما سرور  می تواند مشتری متخلف را به دلیل عدم توجه و رسیدگی به امور سرویس خود، جریمه و یا اخراج نماید.
  6. مشتری می پذیرد که در مسائلی که در بخش قوانین و مقررات سرویس دهی ذکر شده است به هیچ عنوان شکایتی را به مراجع قانونی ارائه نکند و در صورت ارائه هرگونه شکایت نابجا جبران کننده کلیه ضرر و زیان های مادی و معنوی ناشی از رسیدگی به پرونده تشکیل شده باشد.
  7. مشتری موظف می باشد که محل طرح شکایت و دادرسی پرونده های مرتبط به خدمات و سرویس های ارائه شده توسط فاما سرور  را در دادگاه و یا کمیته مبارزه با جرائم رایانه ای واقع در شهر تهران قرار دهد و شرکت به دعاوی و پرونده های تشکیل شده در دیگر شهرها و استان ها پاسخ گو نخواهد بود.
  8. فاما سرور  تنها نسبت به عملکرد خود در چارچوب قوانین و مقررات سرویس دهی شرکت به مراجع قانونی پاسخ گو خواهد بود و عملکرد یا سرویس دهی دیگر سرویس دهندگان به هیچ عنوان به فاما سرور  مرتبط نخواهد بود.

۸. رفع مسئولیت و توهین به مسئولین شرکت

  1. هر گونه توهین به سرویس ها، مسئولین و کارمندان فاما سرور  از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی، اعم از سند های دیجیتالی، ایمیل، سیستم تیکت، گفتگوی زنده، ارتباط های مخابراتی تلفن، فکس و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و شرکت امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
  2. سرویس های فاما سرور  به همان شکلی هستند، که ارائه می شوند و همیشه سعی ما در بالا بردن کیفیت سرویس ها است اما هیچ گونه ضمانت و گارانتی در مورد قطعی، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه داده نمی شود و شرکت هیچ گونه خسارتی برای عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی مانند از دست رفتن اطلاعات به طور کامل نخواهد بود.
  3. فاما سرور  هیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا اس ام اس های شرکت اعم از پرداخت صورت حساب، منقضی، لغو یا مسدود شدن سرویس و … ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود.
  4. فاما سرور  می تواند در هر زمان که بخواهد قوانین فوق را تغییر داده یا تکمیل نماید و هیچ گونه تعهدی در خصوص اطلاع رسانی تغییر قوانین به مشتریان ندارد و در نهایت نسخه قابل استناد، نسخه ای خواهد بود که بر روی وب سایت رسمی فاما سرور به آدرس (famaserver.com) قرار خواهد گرفت و برای همه مشتریان لازم الاجرا می باشد.

نکات مهم:

در سرویس های هاستینگ و میزبانی دیتا فاما سرور عملیت بک آپ از دیتا بصورت روزانه میباشد و اخر روز کاری بصورت اتوماتیک سرویس بک آپ اجرا میشود و تنها تا ۱ روز کاری بعد بک آپ در دسترس است و هر گونه مسولیتی مبتنی بر عدم بک آپ روز های هفته به عهده کاربر میباشد و فاما سرور موظف هست بک آپ های روزانه را تا ۱ روز کاری و بک آپ های هفتگی را تا ۲ هفته نزد خود به امانت نگه دارد تا در صورت مشکل در فایل ها و سروس ها در اختیار کاربر قرار گیرد و بعد از بازه مشخص فایل ها حذف میگردند.

کلیه امور بک آپ از سرور اختصاصی و سرور مجازی به عهده کاربر میباشد و در سرویس های سرور اختصاصی فاما سرور کاربر میتواند با پرداخت سرویس خدمات پشتیبانی ویژه بصورت هفتگی از سرویس سرور مجازی خود بک آپ تهیه کنم و یا به تیم پشتیبانی فاما سرور ارجاع دهد و در سرور های اختصاصی کلیه موارد فوق به عهده کاربر میباشد و فاما سرور هیچگونه مسولیتی در قبال دیتا اختصاصی کاربر ندارد.

در سرویس های سرور اختصاصی ایران برای کنترل و عدم مشکلات احتمالی هارد سرور ها را بصورت رید ۱۰ کانفیگ میکند تا در صورت سوختد ۲ عدد هارد از ۲ عدد شاخه مختلف به اطلاعات کاربر اسیب نرسد ولی وظیفه اطلاع رسانی و هماهنگی ها جهت تعویض هارد به عهده کاربر میباشد.