نویسنده: fema co
23 مارس 2020
0 91
خرید سرور مجازی

خرید سرور مجازی

در این مقاله در مورد خرید سرور مجازی صحبت خواهیم کرد و مزایا و معایب و کنترل یک انتخاب دقیق را با شما به اشتراک میگذاریم.

 

برای این کار در ابتدا باید بدانیم که سرور مجازی چیست؟

وی پی اس یا سرور مجازی، یک اصطلاح در حوزه هاستینگ است، سرور مجازی در حقیقت یک ماشین مجازی است که امکان نصب نرم افزار های سیستمی مثل سی پنل، ویندوز را در اختیار مدیر هاست قرار می دهد و می توان در این ماشین مجازی سیستم عامل نصب کرده و ابزار های مختلف امنیتی را در این بستر استفاده کرد، امکان دسترسی به منابع و مدیریت منابع در سرور مجازی امکان پذیر است شما در یک سرور مجازی می توانید چندین هاست ایجاد کرده و آنها را به سایت های مختلف اختصاص دهید.

برای خرید سرور مجازی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

دانستن منابع مورد نیاز برای سرور مجازی و سایت هایی که در آن سرور راه اندازی خواهد شد ما را یک گام به سمت خرید سرور مجازی مناسب پیش می برد برای اینکار براساس کدهای برنامه نویسی سایت تان و تعداد افرادی آنلاین می توانید مشخصات مورد نیاز را در اختیار شرکت های ارائه دهنده سرور مجازی قرار دهید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد کنند.

پس از اینکه فهمدید سایت تان چه منابعی را نیاز دارد باید به شرکت های فعال در این حوزه دسترسی داشته باشید برای اینکار اول یک شرکت معتبر در زمینه سرور مجازی را پیدا کنید، پس از پیدا کردن شرکت مورد نظرتان نمونه کار ها و قیمت های خدمات شرکت ها را مورد بررسی قرار دهید. برای راحتی شما ما در این مقاله یکی از شرکت های فعال در حوزه سرور مجازی را به شما معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

معرفی شرکت:

شرکت فناوران آساک با نام تجاری فاما سرور فعالیت خود را از سال ۹۸ آغاز کرده و با نام فن آوران اطلاعات ماهان البرز از سال ۹۰ فعالیت میکرده و هم اکنون با فاما سرور در خدمت شماست.

خدمات ما را میتوان از سایت fama.co.ir و fema.co.ir و فاما پیامک و فاما سرور دنبال کنید و یا به آدرس کانال تلگرام فاما سرور به آدرس :https://t.me/famaserver مراجعه کنید.

خرید vps و سرور ارزان و سرور ایران و…. هم از محصولات ما میباشند.

سرور مجازی ایران وسرور مجازی آلمان و … با منابع سخت افزاری بروز و تاریخ انقضای ۰ که در تاریخ ۲۰۱۹ آپدیت شدند و در اختیار عموم و کاربران تجاری و اختصاصی فاما سرور قرار گرفتند.

بخشی از لینک های مهم خدمات ما:

سرور مجازی ایران

سرور مجازی قدرتمند ایران

سرور مجازی آلمان

سرور اختصاصی ایران

برای خرید سرور مجازی از بخش منو نسبت به پلن های مورد نظر اقدام کنید و هر گونه ابهام و سوال را از بخش تماس باما یا با تلفن مستقیم ۰۲۱۶۵۵۳۴۱۳۰ رفع کنید.

فاما سرور

 

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.