نویسنده: fema co
7 مارس 2023
0 129
افزایش قیمت دیتاسنتر افرانت

افزایش قیمت دیتاسنتر افرانت

اطلاعیه: در خصوص افزایش قیمت دیتاسنتر افرانت در این مطلب در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی دارید و یا خدمات جابجایی مد نظر شما است با پشتیبانی هماهنگ کنید.

 

 

افزایش قیمت دیتاسنتر افرانت

شرکت افرانت یکی از دیتاسنتر های خوب کشور میباشد که خدمات آن نسبت به دیتاسنتر های دیگر بهتر میباشد که این بدان معنی نمیباشد که دیتاسنتر های دیگر مشکلی دارند یا خدمات آنها خوب نیست صرفا پایداری بهتری در 2 سال گذشته داشته است.

 

لذا با وجود اختلالات پی در پی بصورت ماهانه از کیفیت این دیتاسنتر افت فراوانی نسیب کاربران آن شده است.

با توجه به قرارداد های 1 ساله بین شرکت ها و این دیتاسنتر قیمت تمام شده فول رک را که سال 1399-1400 بین 16 میلیون تومان تا 17 میلیون تومات بود در سال 1400-1401 این عدد رشد 25 درصدی داشت.

مجدد از سال 1401-1402 رقم تمام شده برای سرویس فول رک شرکت ها به 120 درصد افزایش یعنی 35 میلیون تومان رسید .

و با توجه به بازنگری جدید در تعرفه با وجود قرارداد یکساله این اعداد از 25 میلیون تومان به 50 میلیون تومان صرفا جهت فول رک 42 یونیتی رسیده است.

با وجود اشغال شدن چند یونیت برای سوییچ و کیبل منیجمنت ها خروجی 33 یونیت از 42 یونیت میباشد(با توجه به افزایش آمپر برق)

حال اگر 50 میلیون را تقسیم بر 33 کنیم عدد خروجی به ازای هر یک یونیت 1 میلیون و پانصد هزار تومن تا این لحظه میرسد که عدد خروجی با توجه به نوع سخت افزار افزایش عجیبی میباشد و عملا صرف اقتصادی برای میزبانی را ندارد.

 

با توجه به این شرایط و افزایش قیمتی که با وجود قرارداد 1 ساله در حال وقوع است در صورتی که نسبت به رقم نهایی اعتراضی دارید میتوانید درخاست خروج و یا جابجایی به دیتاسنتر های دیگر مانند آسیاتک و لایزر فاما سرور را داشته باشید.

جابجایی ها 1 روزه و داون تایم تقریبا از 3 الی 15 ساعت میباشد.

 

افزایش قیمت دیتاسنتر افرانت – فاماسرور

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.