نویسنده: fema co
21 دسامبر 2020
10 116
نظرات و پیشنهادات

نظرات و پیشنهادات

به نام خدا

این پست صرفا جهت  ارایه شکایات , نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان میباشد و بدون هیچ درنگی لطفا مارا در خدمات رسانی بهتر یاری نمایید.

اطلاعات در صورتی که میخواهید میتوانید بصورت اختیاری وارد نمایید و ما همواره پست مطالب شمارا بدون هیچ تغییری تایید و جهت بازبینی و پاسخ اولیه آماده میکنیم.

به دلیل حجوم ربات ها با افزونه های زد اسپم بسیار مجبوریم به جهت جلوگیری از لینکدونی ربات های چینی و روس نظرات را پس از تایید بنمایش بگذاریم پس لطفا مارا در این امر یاری کنید.

 

جدا از ارقام ریال  و خدمات ریالی هدف ما رضایت کامل از کیفیت مطلوب است که قیمت های مناسبی را درج کردیم نه به جهت رقابت بلکه برای ارایه خدمات با کیفیت و رضایت شما به منزله رفع حستگی  تیم ما و شکایت شما به منزله کسب تجربه از برخورد, خدمات , فن بیان ما میباشد که بلافاصله رفع میکنیم.

ما با کاربران زیادی در روز مکاتبه و صحبت میکنیم که بنا به عدم تجربه کافی در مدارس و عزیزانی که تازه با سرویس های بیگ بلو باتن و ترید آشنا میشوند گاه ممکن است خط های تلفن ما مشغول باشند که اولین انتقاد را خودمان از مجموعه میکنیم و به مزله رفع این مشکل بزودی سیپ ترانک آنلاین را دریافت و تعداد خط های بیشتری اختصاصی میدهیم برای ورودی تماس های شما عزیزان.

ممنون که با ما همراهید.

فاما سرور

اشتراک گذاری

  1. سلام
    مدت خیلی زیادی هست که بنا به شغلی که دارم تدریس موسیقی انجام میدم و با سایتهای مختلفی کارکردم که حتی نفرات بالای ۵۰۰ نفر هم داشتیم در یک مجموعه واحد
    ولی کیفیت مطلوب رو نداشتیم گرجه هزینه برابری پرداخت میکردیم یا کمی بیش و کمی پس ولی در این ۳ ماهه استفاده از سرور های بیگ بلو باتن شما نظرم نسبت به کیفیت تغییر کرده.
    ممنونم از شما و تشکر میکنم بابت سرویس دهی خوبتون.
    اگر ممکن است برای دانشجوهای خارج از ایران که بعضا مشکل با ورود به سرورهای ایران رو دارند هم تدبیری بیاندیشید. ممنون .علی وکیلی

    • سلام جناب وکلیلی
      پیرو تماس تلفنی که با شما داشتم در مورد افرادی که خارج از کشور به سرور های ایران قراره وصل بشند باید کشور مبدا و مقصد پینگ پایینی داشته باشند تا علاوه بر محدودیت های عمومی پورت داخلی به خارجی بتونند بدرستی از سرویس ها استفاده کنند مخصوصا سروسهای بیگ بلو باتن که صوت و تصویر را منتقل میکنند.
      مشکل شما با ارتقا به پورت ۱۰ گیگ تا حدودی برطرف میشه چون تعداد نفراتتون زیاد هست راه حلی منطقی هست و اگر افراد آنلاین زیادی دارید در خارج از کشور پیشنهاد میکنم سرور های اختصاصی خارج از کشور رو براشون درنظر بگیرید.
      در مورد کیفیتی که فرمودید نظر لطفتونه . این حداقل حقیه که شما دارید.خرسندیم که رضایت دارید.

  2. ممنون از شما بابت سرویس های با کیفیت
    من از سرویس بیگ بلو باتن و سرور ترید شما استفاده میکنم که هر دو از نظر کیفیت و شرایط راضی هستم
    سرویس های بیگ بلو باتن برا مجموعمون که قبلا استفاده میکردیم لگ و دیر کانکت شدن یوزر ها به شبکه رو داشتیم همیشه که مدرسینمون خیلی اعتراض میکردند ولی از بیگ ۸ خیلی راضی هستم و در حال حاضر ۱ ماه است دارم استفاده میکنم.

    • سلام جناب مقینیان
      نظر لطف شمارو میرسونه. انشالله توانی داشته باشیم تا در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.

  3. سلام
    بسیار راضی هستم از طرز برخورد خوبتون و پیگیری مشکل چه تلفنی چه تیکتی

    تنها ضعفی که میتونم بازگو کنم سرویسهای فول شده هست که تقریبا رو سرور های فرانسه و امارات نمیتونیم سرویس جدید سفارش بدیم

    موفق باشید

    • سلام آقای حبیبیان
      سرویس های فرانسه و امارات رو رایزنی کردیم تا با سخت افزار خودمون کلولوکیشن کنیم که در هزینه ها صرفه جویی کرده باشیم و نرخ خروجی برای کاربر هم تقریبا نصف میشه
      انشالله بزودی رونمایی مکنیم.
      ممنون از نظر مفیدتون.

  4. سلام
    تشکر میکنم از خدماتتون.
    لطفا سرور های ترید را از لوکیشن های مختلف ارایه دهید
    من ۱ سال است از سرویس آلمان شما استفاده میکنم ولی مشمول مالیات شدم باید لوکیشن رو عوض کنم
    پشنهاد شما چه موردی است؟

    • سلام
      خواهش میکنم
      سرویس های فرانسه – هلند – برلین – فنلاند – انگلیس برای ترید فعال هتسند.
      پیشنهاد من سرور انگلیس و فنلاند است که اقتصادی و منابع خوبی دارند.

  5. tashakor mikonam babate service haye sho,ma . man 6 mahe service traider finladn ro daram va vaghean razi hastam azaton. tashakor mikonam az poshtibani va khatamte khobe fama

    • سلام
      خداروشکر.
      نیت ما هم همین است و رضایت بالاترین قیمت است.

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.