نویسنده: fema co
22 آگوست 2023
0 155
اطلاعات 151 میلیون کاربر اینستاگرام هک شد

اطلاعات 151 میلیون کاربر اینستاگرام هک شد

فاماسرور : اطلاعات 151 میلیون کاربر اینستاگرام هک شد و این عدد در حال افزایش است . در ادامه با ما همراه باشید.

 

اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است که در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایک کرایگ تأسیس شد. این برنامه ابتدا فقط برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود، اما به صورت تدریجی برای سایر سیستم‌عامل‌ها هم عرضه شد. اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیوهای خود را از طریق اپلیکیشن موبایل به اشتراک بگذارند. همچنین کاربران می‌توانند پست‌های دیگران را لایک کنند، نظرات بگذارند و پیام خصوصی بفرستند. اینستاگرام به صورت گسترده دربین افراد جوان و میلنیال استفاده می‌شود و به عنوان یک ابزار ارتباطی و به اشتراک گذاری محتوا بین کاربران محبوبیت بسیار بالایی دارد.

اینستاگرام همچنین به عنوان یک ابزار بازاریابی برای کسب و کارها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌ها و برندهای مختلف می‌توانند با ایجاد صفحه‌های کسب و کار خود در اینستاگرام به مشتریان خود نزدیک شوند و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند. همچنین تبلیغات در اینستاگرام نیز به صورت گسترده انجام می‌شود و تبلیغاتی که به طور استراتژیک در اینستاگرام قرار می‌گیرند، می‌توانند به طور موثری به بازاریابی و فروش کمک کنند. به همین دلیل، اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین ابزارهای بازاریابی در دنیا تبدیل شده است.

 

اطلاعات 151 میلیون کاربر اینستاگرام هک شد

در روزهای قبل اطلاعاتی به دست رسیده مشخصات بیش از 150 میلیون کاربر اینستاگرام هک شده و انتشار داده شده است.

این اطلاعات شامل firstname و lastname و شماره همراه وریفای شده , ایمیل , و اطلاعات تاریخ تولد و … میباشد. اطلاعات از باگ موجود در اپلکیشن اندروید بوده و به گفته منتشر کنندگان در حال آپدیت میباشد.

در صورتی که کاربر اندروید شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید نسبت به تغییر مشخصات امنیتی و فعال سازی حساب 2 مرحله ای با پیشنهاد های اینستاگرام اقدام نمایید و در صورت نصب وصله امنیتی در روز های آینده, نرم افزار را از فروشگاه های معتبر آپدیت کنید.

اطلاعات 151 میلیون کاربر اینستاگرام هک شد

اطلاعات 151 میلیون کاربر اینستاگرام هک شد

 

The information of 151 million Instagram users has been hacked

In recent days, information about the profiles of over 150 million Instagram users has been hacked and leaked.

This information includes first name, last name, verified phone number, email, date of birth, and more. The information was obtained through a bug in the Android application and according to the publishers, it is being updated.

If you are an Android user of the social network Instagram, it is recommended to change your security settings and activate two-factor authentication with Instagram’s suggestions. Additionally, if a security update is released in the coming days, it is advised to update the app from reputable stores

منبع : فاماسرور

 

 

اشتراک گذاری

آیا آسیب دیگری مانند افشای اطلاعات و تصاویر صورت گرفته؟

خیر صرفا اطلاعات از طریق باگ موجود در اپلکیشن ارایه شده توسط 3 فروشگاه استور نشر داده شده.

برای امنیت در اینستاگرام باید چه کار کرد؟

در مرحله اول حتما از ورود 2 مرحله ای استفاده کنید و در مرحله بعدی نرم افزار ها را از فروشگاه های معتبر مانند گوگل پلی اندروید دانلود کنید. با این 2 کار هیچوقت در معرض خطر قرار نخواهید گرفت.

راه حل آخر برای جلوگیری از سواستفاده این باگ چیست؟

صرفا حذف اینستاگرام و نصب مجدد آن از فروشگاه های معتبر , تعویض مشخصات ورود و فعال کردن ورود 2 مرحله ای.

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.