نویسنده: fema co
23 ژانویه 2024
0 61
قوانین استفاده از میزبانی ابری فاماسرور

قوانین استفاده از میزبانی ابری فاماسرور

اگر می‌خواهید نسبت به خرید هاست و سرور در هر نوع و ظرفیتی اقدام کنید، باید این نکته را بدانید که استفاده از سرورها قوانین خاص خود را دارد. در صورتی که بخواهید انواع مختلف سرور مانند هاست ابری را از شرکت‌های ارائه‌دهنده بخرید، باید قوانینی که برای استفاده از خدمات آن‌ها وجود دارد را رعایت نمایید. فاماسرور یکی از بهترین ارائه‌دهندگان هاست‌های ابری است که برای این کار قوانین خاص خود را قرار داده است. همراه ما باشید تا در ادامه به طور کامل قوانین فاماسرور را با هم بررسی کنیم.

21 مورد از مهم‌ترین قوانین استفاده از هاست ابری فاماسرور

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید دررابطه‌با استفاده از خدمات میزبانی فاماسرور بدانید، رعایت‌کردن قوانین میزبانی ابری فاماسرور است. این قوانین بسیار مهم بوده و هم در ایمنی‌هاست شما و هم در خدمات فاماسرور مؤثر هستند. مهم‌ترین این قوانین عبارت‌اند از:

1-) در صورتی که از خدمات ارائه سرور و هاست ابری استفاده کنید، یعنی تمامی قوانین فاماسرور در این زمینه را تأیید کرده‌اید. در واقع این کار تأیید و قبول‌کردن قوانین و مقررات فاماسرور برای هاست‌های ابری است.

2-) پس از این که وجه مربوطه را پرداخت کرده و سرویس را دریافت کردید، امکان لغو قرارداد و بازگشت وجه میسر نخواهد بود؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از پرداخت مبلغ قرارداد، از متناسب بودن سرویس با نیازهای خود مطمئن شوید.

3-) تمامی خدمات پشتیبانی برای سرورها و هاست‌های ابری فاماسرور از طریق سیستم تیکتینگ و با رعایت قوانین قابل‌انجام است. پشتیبانی از طریق روش‌های دیگر میسر نخواهد بود.

4-) در صورتی که می‌خواهید از خدمات پشتیبانی فاماسرور بهره ببرید باید این نکته را بدانید که پشتیبانی فاماسرور تنها در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهد بود.

5-) خدمات پشتیبانی هاست‌های فاماسرور تنها محدود به بررسی عملکردهاست، ساخت اکانت، تنظیم‌کردن DNS و FTP و موارد این‌چنینی است.

6-) انتقال فایل‌ها در سرورهایی که از دایرکت ادمین یا سی پنل استفاده می‌کنند، تا حجم 5 گیگابایت با ارائه لینک قابل دانلود Full Backup به‌صورت رایگان انجام می شود.

7-) به دلیل بالابودن حجم امور پشتیبانی، این بخش توانایی ارائه آموزش در زمینه‌هایی مانند نحوه نصب یا تنظیم انواع اسکریپت‌ها را ندارد.

8 -) بخش پشتیبانی فاماسرور در رفع یا اصلاح برخی از اشکالاتی که در اسکریپت‌های مورداستفاده شده ایجاد شده‌اند، مسئولیتی ندارد. هر چند در شرایطی پس معدود با پذیرش مسئولیت و پس تسویه صورت‌حساب، نقص‌های موجود رفع می‌شوند.

9-) در میزبانی سرویس‌های ابری، امکان اتصال به دیگر سرورها مانند دیتابیس از طریق اسکریپت‌های نصب شده روی سرویس ابری میسر نخواهد بود. در صورت مشاهده سرویس مسدود شده و هزینه سرویس عودت داده نمی‌شود.

10-) باتوجه‌به این که ترافیک در پشتیبانی فاماسرور بسیار بالا است، ممکن است زمان ارائه خدمات در برخی از شرایط با کمی وقفه همراه باشد.

11-) رعایت تمامی قوانینی که در کشور جاری هستند، در محتوای وب‌سایت‌هایی که در سرورهای فاماسرور میزبانی می‌شوند الزامی بوده و تخلفات منجر به مسدودشدن اکانت می‌شوند.

12-) در صورتی که کمیته تشخیص محتوای مجرمانه، وب‌سایت شما را فیلتر کند، قرارداد از طرف فاماسرور لغو شده و وجه پرداختی بازگردانده نمی‌شود.

13-) کاربری که از سرور برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کند، باید برای حفظ امنیت سرور یا هاست، اسکریپت‌های استفاده شده در آن را به طور مداوم به‌روز نگه دارد. در صورت مخرب بودن اسکریپت‌ها، وب‌سایت تا زمان رفع مشکل مسدود خواهد ماند.

14-) در صورتی که در تعرفه خدمات تغییر ایجاد شود، هنگام تمدید سرویس، هزینه‌ها با قیمت‌های جدید محاسبه خواهند شد.

15-) در میزبانی فاماسرور تاحدامکان از تدابیر هوشمندانه‌ای برای تهیه نسخه پشتیبان از وب‌سایت‌ها اندیشیده شده است تا در صورت نیاز کاربر از آن استفاده کند.

16-) در خدمات میزبانی‌هاست ابری فاماسرور، هر شب یک نسخه پشتیبان از دیتابیس و هر هفته یک نسخه پشتیبان از وب‌سایت تهیه می‌شود.

17-) ثبت دامنه و تمامی امور مربوط به آن بر عهده سرویس‌گیرنده بوده و در صورت بروز مشکلات ناشی از خطاهای سیستمی و انسانی، فاماسرور مسئولیتی نخواهد داشت.

18-) پس از اتمام سرویس و عدم پرداخت فاکتور تمدید تا 15 روز پس از آن، تمدید سرویس لغو گردیده و برای آزادسازی هاست تمامی داده‌ها پاک می‌شوند.

19-) در زمینه خدمات هاست رایگان، فاماسرور برای ارائه‌دادن یا ندادن برخی از خدمات اختیار تام دارد؛ اما درهرصورت تغییرات و تصمیمات از قبل به اطلاع کاربران می‌رسد.

20-) میزبانی سرویس‌های ابری یا فیزیکی که با حمله‌های DDoS روبرو هستند، در پهنای باند اینترنت میسر نبوده و سرویس‌گیرنده موظف است از شبکه اینترانت برای سرویس خود بهره ببرد. در صورت نیاز و تشخیص حمله، سرویس از طرف فاماسرور مسدود می‌شود.

21-) توجه داشته باشید که در زمینه ثبت دامنه، ایمیلی برای تأیید هویت به شما ارسال می‌شود. این ایمیل 15 روز مهلت تأیید داشته و در صورت تأیید نشدن توسط کاربر، دامنه غیرفعال می‌شود. فاماسرور در این زمینه هیچگونه مسئولیتی نداشته و این امر برعهده سرویس‌گیرنده است.

سخن پایانی

برای این که بتوانید از سرورها و هاست‌های مختلف استفاده کنید، باید قوانین ارائه‌دهندگان آن را مطالعه کنید. ارائه‌دهندگان هاست‌های اشتراکی و سرورهای اختصاصی، قوانین خاصی را وضع کرده‌اند که با رعایت‌کردن آن‌ها، سیاست حریم خصوصی مشتری و امنیت هاست‌ها به بهترین شکل پیاده‌سازی شود.

گروه شرکت های فاما (فاماسرور) همانند بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده هاست و سرور قوانین متنوعی را برای این کار وضع کرده که در این مقاله به طور کامل آن‌ها را با هم بررسی کردیم. شما می‌توانید با مطالعه قوانین فاماسرور از سیاست‌های فاماسرور باخبر شوید.

 

اشتراک گذاری

پشتیبانی و پاسخگویی سؤالات کاربران در فاماسرور چگونه انجام می‌شود؟

در صورتی که می‌خواهید از فاماسرور دررابطه‌با امور مختلف سؤالاتی بپرسید، باید این کار را از طریق سیستم تیکتینگ انجام دهید. با ثبت تیکت در کمترین زمان ممکن و در ساعات اداری به شما پاسخ داده خواهد شد. صرفا در ساعات اداری امکان برقراری تماس با شماره های -68403-021 را وجود دارد.

در صورت تمام‌شدن قرارداد و پرداخت‌نشدن صورت‌حساب‌هاست ابری، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

در صورتی که قرارداد شما با فاماسرور تمام شود و فاکتور تمدید را تا 3 روز پرداخت نکنید، سرویس شما غیرفعال شده و دیتاهای هاست از بین می‌روند. این مورد جزو مهم‌ترین قوانین فاماسرور است.

در هاست‌های ابری فاماسرور، کاربران می‌توانند نسخه پشتیبان تهیه کنند؟

بله؛ سیستم پشتیبان‌گیری فاماسرور، به‌صورت روزانه از دیتابیس سرور و به‌صورت هفتگی از کل داده‌های هاست نسخه پشتیبان تهیه می‌کند تا در صورت نیاز کاربر بتواند برای بازگردانی اطلاعات از آن بهره ببرد.

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.