نویسنده: fema co
16 مارس 2024
0 107
هاست وردپرس ابری

هاست وردپرس ابری

به دنبال راه‌اندازی یک وب‌سایت وردپرسی هستید؟ آیا می‌خواهید به بهترین روش سایت خود را طراحی کرده و سرعتی فوق‌العاده به آن ببخشید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از هاست وردپرس ابری است. هاست‌های ابری از محبوب‌ترین نوع هاست‌های جدید بوده و می‌توانند عملکردی فوق‌العاده به شما ارائه دهند. این هاست‌ها سرعت بالایی داشته و آپ تایم آن‌ها نیز کم‌نظیر است.

هاست وردپرس ابری نوعی هاست ابری است که در فضای میزبانی ابری پیاده‌سازی شده و برای وردپرس به شکلی کامل بهینه شده است. ویژگی‌های گوناگونی برای هاست وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید. همراه ما باشید تا در ادامه شما را به طور کامل با این هاست کاربردی و خوش‌قیمت آشنا کنیم.

هاست وردپرس چه ویژگی‌هایی دارد؟

سوالی که در اولین مرحله برای کاربران پیش میاید این است که یک هاست وردپرس چه ویژگی‌هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هاست‌های وردپرس نوعی هاست هستند که برای سایت‌های وردپرسی بهینه شده و می‌توانند عملکردی عالی به شما ارائه دهند.

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در یک هاست وردپرسی وجود دارد می‌توان به استفاده از آخرین نسخه زبان برنامه‌نویسی php و ابزارهای آن اشاره کرد. این امر باعث شده تا بتوانید بهترین عملکرد را برای وردپرس داشته باشید. از طرف دیگر این هاست اسکریپت‌های آماده وردپرس و پلاگین‌های آن را درون خود دارد تا با چند کلیک قابلیت استفاده از آن را داشته باشید.

معرفی هاست وردپرس ابری

موردی که باید برای تهیه هاست‌های وردپرسی به آن توجه کنید نوع هاست است. هاست‌های گوناگونی برای این کار وجود دارند که یکی از بهترین آن‌هاهاست ابری است. هاست ابری یا همان Cloud Hosting، نوعی سرویس میزبانی است که در فضای رایانش ابری پیاده‌سازی شده است.

سرورهای ابری با استفاده از چندین سرور فیزیکی یکپارچه شده به دست می‌آیند؛ این یعنی زمانی که یکی از آن‌ها غیرفعال شد، بار پردازش سایت شما به دیگری انتقال پیدا کرده و از غیرفعال‌شدن سایت جلوگیری کند. مزایای دیگری نیز برای هاست ابری وجود دارد که استفاده از آن برای راه‌اندازی وردپرس و سایت‌های برنامه‌نویسی شده را محبوب‌تر می‌کند.

مزایای استفاده از هاست ابری برای وردپرس

اگر هنوز هم نمی‌دانید که آیا هاست ابری وردپرس برای شما مناسب است یا خیر، پیشنهاد می‌شود که مزایای استفاده از این هاست را بررسی کنید. شرکت‌های ارائه‌دهنده مزایای گوناگونی برای خدمات خود قرار داده‌اند که موارد زیر را می‌توان از مهم‌ترین آن‌ها دانست:

  • بهره‌گیری از آپ تایم فوق‌العاده بی‌نظیر و عدم غیرفعال‌شدن سایت
  • پرداخت هزینه‌هاست نسبت به میزان استفاده شده از منابع در مدت‌زمان مشخص
  • قابلیت شخصی‌سازی پردازنده‌ها و سخت‌افزارهای هاست نسبت به نیاز
  • قابلیت نصب انواع کنترل پنل‌ها و ابزارها برای برنامه‌نویسی و امنیت
  • و…

انواع هاست ابری وردپرس

باید این نکته را بدانید که هاست ابری وردپرس، خود دارای انواع گوناگونی است. درست است که هاست ابری یکی از انواع هاست وردپرس است؛ اما این هاست توسط شرکت‌های گوناگون به روش‌های مختلفی ارائه می‌شوند. مهم‌ترین نوع‌های این هاست ابری وردپرس عبارت‌اند از:

1. هاست ابری اروپا

یکی از انواع مدل‌هایی که هاست وردپرس ابری وجود دارد هاست ابری اروپا است. همان‌طور که از نام این هاست مشخص است، دیتاسنتری که هاست درون آن قرار گرفته در کشورهای اروپایی بوده و با ایران فاصله زیادی دارد.

کشورهای فرانسه و آلمان و هلند بهترین خدمات میزبانی ابری را ارائه می‌دهند که می‌توانید آن‌ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید. درست است که قدرت پردازش این سرورها بالا است؛ اما به دلیل فاصله زیادی که با ایران دارند، سرعت انتقال داده‌ها در شبکه کمتر از سرورهای ابری ایران خواهد بود.

برای تهیه هاست وردپرس ابری هلند میتوانید از فهرست , روی گزینه هاست سپس هاست وردپرس کلیک کنید.

2. هاست ابری ایران

یکی از محبوب‌ترین هاست‌های ابری وردپرس که هم قیمتی عالی داشته و هم سرعت بالایی در انتقال داده‌ها به شما و کاربران را دارد هاست ابری ایران است. هاست ابری ایران در کشور ایران و دیتاسنترهای این کشور قرار گرفته است.

اغلب این دیتاسنترها در تهران و برج میلاد قرار گرفته‌اند. اگر می‌خواهید بیشترین سرعت را برای سایت‌های خود رقم زده و کمترین هزینه را برای تهیه هاست وردپرس ابری بپردازید پیشنهاد ما خریداری‌کردن هاست ابری لوکیشن ایران است. شرکت‌های ارائه‌دهنده این هاست خدمات عالی برای پشتیبانی به شما ارائه می‌دهند.

3. هاست ابری پرسرعت

انتخاب دیگری که برای تهیه هاست وردپرس ابری دارید، استفاده از هاست‌های ابری پرسرعت است. شاید با خودتان بگویید که هاست پرسرعت دیگر چه نوع هاستی است؟ باید گفت که هاست‌های پر سرعت از سخت‌افزارهای قوی‌تری برخوردار بود و به همین دلیل پهنای باند بیشتر و سرعت پردازش قوی‌تری دارند.

دلیل این موضوع این است که سرور این هاست‌ها به بخش‌های بزرگ‌تری تقسیم شده و به هر کدام از هاست‌ها سخت‌افزار بیشتری را اختصاص داده است. اگر سایتی شلوغ دارید و می‌خواهید آن را در فضای ابری حرفه‌ای راه‌اندازی کنید، این هاست یکی از انتخاب‌های مناسب است.

4. هاست ابری رایگان

یکی از بهترین هاست‌هایی که می‌توانید برای راه‌اندازی وب‌سایت وردپرسی در فضای ابری از آن استفاده کنید، هاست وردپرس ابری رایگان است. همان‌طور که مشخص است این هاست به طور کامل رایگان بوده و برای استفاده از آن نیازمند پرداخت هیچ هزینه‌ای نیستید.

اما این را باید بدانید که شرایط استفاده از این هاست کمی متفاوت است. هاست‌های رایگان مدت‌زمان بسیار محدودی به کاربران ارائه داده می‌شوند تا کاربر بتواند عملکرد هاست ابری را تست کند. این سرویس برای تست خدمات ابری شرکت‌های ارائه‌دهنده استفاده می‌شود و پس از مدت‌زمان 24 الی 72 ساعت غیرفعال خواهد شد.

5. هاست ابری لینوکس

نوع دیگری که می‌خواهیم از انواع هاست ابری وردپرس به شما معرفی کنیم هاست‌های ابری لینوکسی هستند. سیستم‌عامل مهم‌ترین معیار در تهیه هاست بوده و می‌تواند کاربردهای شما را محدود یا گسترده‌تر کند. هاست لینوکس از محبوب‌ترین هاست‌ها بوده و می‌توانید به‌راحتی انواع کنترل پنل‌ها و نسخه‌های وردپرس را در آن راه‌اندازی کنید.

به‌طورکلی می‌توان هر سیستم‌عاملی را در هاست ابری نصب کرد؛ اما لینوکس به دلیل امنیت بالاتر و سازگاری بیشتری که با وردپرس دارد می‌تواند انتخاب مناسب‌تری برای شما محسوب شود.

ویژگی‌های بهترین هاست ابری وردپرس

اگر می‌خواهید بهترین هاست وردپرس ابری را تهیه کنید باید ویژگی‌هایی که در این هاست‌های فوق‌العاده وجود دارند را بلد باشید. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر ایران
  • استفاده از سخت‌افزارهای قوی
  • سرعت و پهنای باند عالی
  • فضای ذخیره‌سازی مناسب
  • پشتیبان‌گیری به‌صورت هفتگی
  • قیمت مناسب خدمات نسبت به امکانات شرکت

خرید بهترین هاست وردپرس ابری

شرکت‌های گوناگونی هستند که خدمات هاست وردپرس ابری را ارائه می‌دهند. از شرکت‌های خارجی گرفته تا تیم‌های محبوب و معروف ایرانی. یکی از بهترین شرکت‌هایی که می‌توانید بهترین خدمات هاست ابری را از آن دریافت کنید شرکت فاماسرور است.

فاماسرور با همکاری بهترین متخصصان در زمینه انواع سرورهای فیزیکی و ابری اداره می‌شود و با شرکت‌های حرفه‌ای ارائه‌دهنده سرور همکاری می‌کند. می‌توانید با پرداخت کمترین قیمت، بهترین سرویس‌های میزبانی ابری را از فاماسرور تهیه کنید.

سخن پایانی

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ها به‌راحتی سایت وردپرس خود را پیاده‌سازی کنید. استفاده از هاست وردپرس ابری انتخابی هوشمندانه خواهد بود. شما می‌توانید با خرید هاست‌های ابری از بهترین هاست‌هایی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید.

این هاست منحصربه‌فرد می‌تواند با کمترین هزینه، بهترین آپ تایم و سخت‌افزارها را به شما ارائه دهد. در این مقاله از تیم فاماسرور سعی کردیم تا شما را به طور کامل و حرفه‌ای با هاست‌های ابری و خدمات مربوط به آن آشنا کنیم.

اشتراک گذاری

هاست ابری چه نوع هاستی است؟

هاست ابری یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین نوع‌های هاست است که در فضای رایانش ابری قرار گرفته و از اتصال چندین سرور فیزیکی یکپارچه به دست میاید. این هاست آپ تایم کم‌نظیر داشته و مزایایی عالی دارد.

آیا هاست ابری وردپرس پیشنهاد می‌شود؟

بله؛ هاست ابری سرعت پردازش بالایی داشته و هرگز غیرفعال نمی‌شود. می‌توانید به‌راحتی ابزارهای موردنیاز وردپرس را درون آن نصب‌کرده و به‌سرعت سایت خود را راه‌اندازی کنید.

بهترین هاست وردپرس ابری چه ویژگی‌هایی دارد؟

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در هاست وردپرس ابری وجود دارد می‌توان به قدرت پردازشی بالا، سرعت و پهنای باند عالی، پشتیبان‌گیری هفتگی و قرارگیری در دیتاسنتر ایران اشاره کرد.

منابع:

famaserver.com

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.