نویسنده: fema co
24 فوریه 2024
0 74
هاست وردپرس اشتراکی

هاست وردپرس اشتراکی

برای این که بتوانید وب‌سایت وردپرسی خود را پیاده‌سازی کنید باید از یک هاست استفاده کنید. هاست‌ها می‌توانند سایت شما را آنلاین کرده و محتوای آن را به‌صورت آنلاین نمایش دهند. نکته مهمی که وجود دارد این است مدل‌های گوناگونی از هاست وردپرس وجود دارد.

هاست وردپرس که برای CMS وردپرس بهینه شده نوع‌های مختلفی داشته و ویژگی‌هایی عالی نیز در آن وجود دارد. همراه ما باشید تا در ادامه این مقاله از فاماسرور نکاتی که برای تهیه این هاست وجود دارد را بررسی کنیم.

هاست وردپرس اشتراکی چیست؟

هاست وردپرس اشتراکی نوعی هاست است که به‌صورت اشتراکی بوده و برای وردپرس بهینه‌سازی‌شده است. این هاست از اسکریپت‌های آماده بهره برده و پلاگین‌های مهم وردپرس را درون خود دارد. نوع این هاست اشتراکی است؛ یعنی روی سروری اشتراکی قرار گرفته و دسترسی به تنظیمات اصلی سرور وجود نخواهد داشت. می‌توانید برای سایت متوسط خود با کاربران محدود از این هاست عالی بهره ببرید.

انواع هاست وردپرس اشتراکی

نکته مهمی که باید بدانید این است که هاست وردپرس اشتراکی نوع و مدل‌های گوناگونی دارد. هر کدام از مدل‌های این هاست کاربرد خاص خود را داشته و از منابع متفاوتی بهره می‌برند. بهترین مدل‌های هاست اشتراکی وردپرس عبارت‌اند از:

بهترین شرکت ارائه‌دهنده هاست وردپرس اشتراکی

شرکت‌های گوناگونی وجود دارند که هاست وردپرس اشتراکی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه به بهترین شرکت خدماتی مانند پشتیبانی 24 ساعته، تنوع پلن‌ها و قیمت عالی دریافت کنید. یکی از شرکت‌های معتبری که هاست اشتراکی وردپرس ارائه می‌دهد شرکت فاماسرور است.

فاماسرور با بهره گیری از بهترین متخصصین در زمینه سرورهای اختصاصی و هاستینگ، هاست‌های باکیفیتی را برای وب سایت‌های وردپرسی شما آماده کرده تا بتوانید به راحتی از آن بهره ببرید. قیمت خدمات فاماسرور نیز نسبت به بسیاری از شرکت‌ها مناسب‌تر و ارزان‌تر است.

سخن پایانی

اگر به دنبال راه‌اندازی سایت وردپرسی هستید و می‌خواهید یک هاست خوش‌قیمت و کاربردی برای آن پیدا کنید، پیشنهاد ما خرید هاست وردپرس اشتراکی است. به‌طورکلی هاست‌های اشتراکی هاست‌هایی هستند که به‌صورت اشتراکی در سرورهای قدرتمند پیاده‌سازی می‌شوند.

اشتراک گذاری

چرا باید از هاست وردپرس اشتراکی استفاده کنیم؟

مهم‌ترین دلیل استفاده از هاست وردپرس اشتراکی این است که برای وردپرس بهینه شده و قیمت مناسبی هم دارد.

کدام نوع بهترین مدل هاست وردپرس اشتراکی است؟

بهترین نوع هاست اشتراکی وردپرس هاست ایران است. این هاست در سرور ایران قرار گرفته و سرعت انتقال شبکه بالایی را ارائه می‌دهد.

چگونه بهترین هاست وردپرس اشتراکی را بخریم؟

برای خرید بهترین هاست وردپرس اشتراکی باید به بهترین شرکت ارائه‌دهنده مراجعه کرده و نسبت به قدرت سایت و کاربران خود منابعی را برای هاست انتخاب کنید.

منابع:

Famaserver.com

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.