نویسنده: fema co
25 فوریه 2024
0 66
هاست وردپرس دایرکت ادمین

هاست وردپرس دایرکت ادمین

راه‌اندازی وب‌سایت‌های وردپرسی از بهترین و محبوب‌ترین روش‌هایی است که طراحان سایت برای راه‌اندازی وب‌سایت‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. این روش عالی و فوق‌العاده می‌تواند به‌سرعت سایتی باکیفیت و ایمن برای شما راه‌اندازی کند؛ اما نکته مهم اینجا است که چه هاستی برای سایت وردپرسی مناسب است؟ هاست‌های گوناگونی وجود دارند که می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ها سایت وردپرسی را راه‌اندازی کنید.

یکی از بهترین این هاست‌ها، هاست وردپرس دایرکت ادمین است. دایرکت ادمین را می‌توان از محبوب‌ترین و قوی‌ترین سیستم‌های مدیریت هاست دانست که استفاده از آن نیز بسیار راحت است. همراه ما باشید تا در ادامه این مقاله آموزشی بیشتر درباره هاست دایرکت ادمین با هم صحبت کنیم.

معرفی هاست وردپرس دایرکت ادمین

یکی از بهترین هاست‌هایی که برای راه‌اندازی سایت وردپرسی نیمه‌حرفه‌ای وجود دارد هاست وردپرس دایرکت ادمین است. این هاست فوق‌العاده برای وردپرس بهینه شده و از اسکریپت‌های آماده و پلاگین‌های محبوب آن بهره می‌برد.

از طرف دیگر این هاست از کنترل پنل Direct Admin استفاده می‌کند که یکی از بهترین پنل‌های هاست است. این کنترل پنل قابل‌نصب در سیستم‌عامل لینوکس بوده و می‌تواند به بهترین شکل برای شما عمل کند. از هاست فوق‌العاده هزینه کمی برای تهیه داشته و نسبت به هاست‌های حرفه‌ای‌تر مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

نکاتی مهم برای خرید هاست وردپرس دایرکت ادمین

قبل از این که به شرکت‌های ارائه‌دهنده هاست مراجعه کرده و نسبت به تهیه هاست وردپرس دایرکت ادمین اقدام کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً معیارها و نکاتی را برای خرید این هاست بررسی کنید. شاید با خودتان فکر کنید که خرید هاست کار راحتی بوده و می‌توانید در چندین مرحله ساده آن را انجام دهید؛ اما باید گفت که این‌گونه نیست. باید نکاتی را بررسی کنید که هم کارایی هاست و هم مناسب‌بودن آن برای شما را مشخص می‌کنند. از مهم‌ترین این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. سیستم‌عامل هاست

یکی از معیارهای بسیار مهم برای تهیه هاست وردپرس دایرکت ادمین، سیستم‌عامل هاست است. اگر می‌خواهید بهترین هاست را برای سایت وردپرسی خود تهیه کنید باید بهینه‌ترین سیستم‌عامل را برای آن انتخاب کنید.

به‌طورکلی اکثر سرورها از سیستم‌عامل‌های ویندوز و توزیع‌های لینوکس استفاده می‌کنند. پیشنهاد ما این است که سیستم‌عامل لینوکس را برای هاست خود انتخاب کنید؛ زیرا بیشترین سازگاری را با وردپرس داشته و سرعت و امنیت بالایی دارد. این هاست را به‌اختصار هاست لینوکس نیز می‌نامند.

2. موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر

موقعیت جغرافیایی هاست وردپرس از معیارهای فوق‌العاده مهم برای تهیه آن است. برخی از افراد فکر می‌کنند که هاست‌های خارجی بسیار قوی بوده و سرعت فوق‌العاده‌ای دارند؛ اما باید گفت که این تمام موضوع نیست. شاید بسیاری از هاست‌های خارجی مانند هاست آلمان، هلند و… سرعت پردازش قوی و بالایی داشته باشند؛ اما سرعت انتقال داده‌ها در شبکه این هاست‌ها به‌سرعت هاست ایران نمی‌رسد.

هاست ایران در شبکه ملی ایران قرار داشته و همین امر سرعت انتقال داده بین کاربران مختلف را بسیار سریع کرده است. اگر کاربران شما از ایران هستند حتماً باید هاستی که دیتاسنتر آن در ایران قرار دارد را خریداری کنید.

3. کنترل پنل

معیار مهم دیگر برای خرید هاست کنترل پنل آن است. زمانی که به فکر خرید یک هاست هستید، باید مدیریت آن را نیز در نظر بگیرید. هر چه مدیریت هاست راحت‌تر باشد، استفاده از آن نیز سریع‌تر شده و بهتر می‌توانید انواع امور را برای سایت خود انجام دهید.

نکته مهمی که وجود دارد این است که کنترل پنل‌های زیادی برای مدیریت هاست وجود دارند. cPanel، Plesk، Direct Admin و… از مهم‌ترین این کنترل پنل‌ها هستند. در حال حاضر می‌توان دایرکت ادمین را بهترین کنترل پنل دانست.

4. میزان و نوع فضای ذخیره‌سازی

هنگامی که به شرکت ارائه‌دهنده هاست مراجعه کردید و خواستید که بهترین هاست را برای وب‌سایت وردپرسی خود تهیه کنید، باید به میزان و نوع فضای ذخیره‌سازی نیز توجه داشته باشید. هر چه فضای ذخیره‌سازی بیشتر باشد، استفاده از هاست راحت‌تر شده و کاهش سرعت کمتری را شاهد خواهید بود.

از طرف دیگر نوع فضای ذخیره‌سازی نیز مهم است. به‌طورکلی دو نوع HDD و SSD از فضای ذخیره‌سازی در هاست‌ها استفاده می‌شود. پیشنهاد ما تهیه جدیدترین فضای ذخیره‌سازی یعنی SSD NVMe است. این نوع فضا بیشترین سرعت ذخیره‌سازی و خواندن داده‌های مختلف را دارد که سرعت پاسخگویی و بارگذاری داده‌ها در مرورگر کاربر را بسیار بالا می‌برد.

5. نوع هاست

نوع هاست نیز در خرید آن اهمیت دارد. توجه کنید که باید نسبت به نیاز خود یک هاست وردپرسی مناسب تهیه کنید. شاید با خودتان فکر کنید که تنها یک نوع هاست وردپرسی وجود دارد که از کنترل پنل دایرکت ادمین استفاده می‌کند؛ اما باید گفت که برخلاف تصور شما انواع گوناگونی از این هاست در شرکت‌های گوناگون ارائه می‌شود. هاست VSP، هاست ابری، هاست سرور اشتراکی، سرور اختصاصی و… از انواع این هاست‌ها هستند.

6. قیمت‌هاست

برای تهیه بهترین هاست وردپرس دایرکت ادمین باید به قیمت آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. قیمت‌هاست اهمیت زیادی دارد؛ زیرا می‌تواند کاربردها و میزان قدرت آن را مشخص کند. برخی از افراد این تصور را دارند که باید همیشه گران‌ترین‌هاست را برای سایت خود تهیه کنند.

همچنین توجه داشته باشید که در برخی از شرایط بسیاری از این هاست‌ها به درد شما نمی‌خورند. باید ابتدا سخت‌افزاری که برای سایت خود در نظر دارید را انتخاب کرده و سپس نسبت به بودجه خود قیمتی مناسب برای هاست انتخاب کنید.

7. خدمات پشتیبانی شرکت

خدمات پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده هاست وردپرس دایرکت ادمین از مهم‌ترین معیارها برای خرید این هاست است. درصورتی‌که شرکت ارائه‌دهنده خدمات مناسبی را برای پشتیبانی ارائه ندهد، با مشکل خوردن هاست به دردسر خواهید افتاد.

این خدمات را می‌توان شامل پاسخگویی به سوالات مشتریان، پشتیبانی هاست‌های مشکل خورده، کمک به تنظیم‌کردن دامنه و اتصال آن به هاست، پشتیبان‌گیری مکرر از داده‌های هاست و… دانست. شرکت فاماسرور می‌تواند تمامی این خدمات را به طور کامل با استفاده از متخصصین در این زمینه به شما ارائه دهد.

بهترین شرکت ارائه‌دهنده هاست وردپرس دایرکت ادمین

همان‌طور که بارها اشاره کردیم شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که به شما هاست وردپرس دایرکت ادمین ارائه می‌دهند. یکی از بهترین این شرکت‌ها، فاماسرور است. فاماسرور از باتجربه‌ترین تیم متخصص در زمینه هاست و سرور تشکیل شده و بهترین خدمات را با قیمتی عالی به شما ارائه می‌دهد.

قیمت‌هایی که روی سرویس‌های گوناگونی فاماسرور قرار داده شده نسبت به بسیاری از شرکت‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. می‌توانید با پرداخت کمترین هزینه، قدرتمندترین هاست‌های وردپرسی که از دایرکت ادمین استفاده می‌کنند را از فاماسرور تهیه کنید.

سخن پایانی

هاستی که می‌توان آن را یکی از خاص‌ترین و بهترین انتخاب‌ها برای وب‌سایت وردپرسی دانست، هاست وردپرس دایرکت ادمین است. این هاست در نوع‌های گوناگونی وجود دارد؛ از هاست سرور اشتراکی گرفته تا هاست‌های ابری، مجازی و… .

هاست وردپرس دایرکت ادمین برای وردپرس بهینه شده و جهت مدیریت آن از دایرکت ادمین استفاده می‌شود. ویژگی‌ها و مزایای گوناگونی در این هاست وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها سرعت مناسب و هزینه کم برای خرید است. در این مقاله از تیم فاماسرور راهنمای کامل خرید این هاست را به شما مشتریان ارائه دادیم.

اشتراک گذاری

دایرکت ادمین چیست؟

دایرکت ادمین یکی از محبوب‌ترین و قوی‌ترین کنترل پنل‌هایی است که برای هاست‌های گوناگون با کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. DiractAdmin سرعت بالایی داشته و رابط کاربری آن آسان و حرفه‌ای است.

چرا باید از هاست دایرکت ادمین استفاده کنیم؟

استفاده از هاست وردپرس دایرکت ادمین می‌تواند سرعت راه‌اندازی وب‌سایت وردپرسی را بیشتر کرده و نحوه استفاده از هاست را نیز بهینه‌تر کند.

چگونه بهترین هاست دایرکت ادمین را بخریم؟

برای این که بتوانید بهترین هاست وردپرس دایرکت ادمین را بخرید، باید معیارهای گوناگونی مانند موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر، سیستم‌عامل سرور، خدمات پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده، سخت‌افزار و قیمت آن را بررسی کنید.

منابع:

famaserver.com

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.