نویسنده: fema co
23 اکتبر 2023
0 266
آموزش نصب دایرکت ادمین با لایسنس اشتراکی

آموزش نصب دایرکت ادمین با لایسنس اشتراکی

در این مقاله به آموزش نصب دایرکت ادمین با لایسنس اشتراکی میپردازیم و دایرکت ادمین را با لایسنس سیستمی یا لایسنس اشتراکی نصب خواهیم کرد.با ما همراه باشید..

 

کنترل پنل دایرکت ادمین چیست؟

کنترل پنل دایرکت ادمین یک نرم افزار مدیریت و کنترل سرور است که به مدیران وب سایت امکان می‌دهد تا به راحتی و به طور مرکزی وب سایت خود را مدیریت کنند. این پنل ابزاری کاربردی است که می‌تواند برای مدیریت هاستینگ و سرورهای اختصاصی استفاده شود و امکانات متنوعی را فراهم می‌کند.

در کنترل پنل دایرکت ادمین، مدیران می‌توانند به راحتی اقدامات مدیریتی مانند مدیریت فایل‌ها، پشتیبان‌گیری، تنظیمات سرور، مدیریت پایگاه داده و بسیاری از امکانات دیگر را انجام دهند. این پنل اغلب توسط ارائه‌دهندگان خدمات وب هاستینگ ارائه می‌شود و امکان دسترسی به سیستم عامل سرور (مانند لینوکس یا ویندوز) را نیز فراهم می‌کند.

به طور کلی، کنترل پنل دایرکت ادمین به مدیران وب سایت امکان می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به مهارت‌های فنی عمیق، سایت خود را مدیریت و کنترل کنند. این ابزار می‌تواند بهبود کارایی و بهره‌وری مدیران را افزایش دهد و زمان و هزینه‌های مدیریت وب سایت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

 

لایسنس اشتراکی چیست؟

لایسنس سیستمی یا لایسنس اشتراکی یک نوع لایسنس نرم‌افزاری است که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه را به صورت اشتراکی استفاده کنند. در این نوع لایسنس، کاربران معمولاً هزینه‌های اشتراک ماهانه یا سالانه را پرداخت می‌کنند تا به نرم‌افزار دسترسی داشته باشند. در این حالت، کاربران به جای خرید مجوز نرم‌افزار، اشتراکی را تهیه می‌کنند که به آن‌ها اجازه استفاده از نرم‌افزار در مدت زمان مشخصی را می‌دهد.

لایسنس اشتراکی به کاربران امکان می‌دهد همیشه از آخرین نسخه نرم‌افزار استفاده کنند و به روزرسانی‌های جدید را دریافت کنند. این نوع لایسنس معمولاً برای نرم‌افزارهایی که به صورت آنلاین یا ابری ارائه می‌شوند، استفاده می‌شود. همچنین، لایسنس اشتراکی می‌تواند برای نرم‌افزارهایی که برای مدت زمان محدودی استفاده می‌شوند، نیز استفاده شود، مانند نرم‌افزارهایی که برای یک پروژه خاص توسعه می‌یابند.

 

 

آموزش نصب دایرکت ادمین با لایسنس اشتراکی

آموزش نصب دایرکت ادمین با لایسنس اشتراکی یا آموزش نصب دایرکت ادمین با لایسنس سیستمی بسیار راحت میباشد و شما برای نصب پلتفرم یا نرم افزار یا … نیاز به نصب پیش نیاز ها ندارید. در گذشته برای نصب دایرکت ادمین پروسه ها و مراحل متعددی را باید طی میکردیم تا به نصب و راه اندازی برسیم ولی با وجود افزایش قیمت ها به نرخ دلار تهیه لایسنس اورجینال دایرکت ادمین و سایر  ابزار ها برای کاربران ایرانی سخت و محدود شده است به همین دلیل جایگاه لایسنس اشتراکی پررنگتر و راحتتر شده است.

برای خرید لایسنس اشتراکی دایرکت ادمین یا لایسنس سیستمی دایرکت ادمین میتوانید به آدرس https://famaserver.com/license مراجعه نمایید.

 

 

پیش نیاز های نصب:

نرم افزار اتصال به SSH

سرور مجازی , سرور اختصاصی

سیستم عامل:

اوبونتو , centos 7 , آلما لینوکس و کلود لینوکس

برای شروع نصب به سرور مجازی یا سرور اختصاصی وارد شده ( با استفاده از پروتکل SSH) و سپس بعد از دستور آپدیت بسته ها و … دستور نصبی که در پروفایل کاربری بعد از خرید لایسنس , نمایان میشود را وارد میکنیم.

برای ادامه آموزش ویدیویی نصب دایرکت ادمین با لایسنس اشتراکی را مشاهده نمایید:

 

ویدیو آموزش نصب دایرکت ادمین با لایسنس اشتراکی

 

 

 

اشتراک گذاری

تفاوت لایسنس اورجینال با لایسنس سیستمی یا لایسنس اشتراکی در چیست؟

برای ما که در ایران زندگی میکنیم تفاوتی ندارد زیرا در نسخه های اورجینال هم امکان ایجاد تیکت پشتیبانی و یا پشتیبانی محصول توسط سایت سازنده وجود ندارد و لایسنس های اشتراکی و یا سیستمی نیز به همین روال است و آپدیت ها و … از سرور اصلی سایت سازنده دریافت میشوند.

نسخه استفاده شده در لایسنس اشتراکی چه نسخه ای است ؟ مثلا نسخه دایرکت ادمین اشتراکی از چه نسخه ای به یعد پشتیبانی میکند؟

تمامیه لایسنس های اشتراکی یا لایسنس های سیستمی از آخرین نسخه استفاده میکنند و محدودیتی روی آنها اعمال نمیشود.

دستورات نصب و آپدیت های دایرکت ادمین یا دیگر لایسنس ها از سرور دیگری اعمال میشود؟

خیر تمامیه بسته ها و پکیج ها از سرور سایت سازنده دانلود و نصب خواهند شد.و سرور واسطی وجود ندارد.

امنیت این نوع سیستم لایسنس برای دسترسی به سرور ها چگونه است؟

هیچگونه دسترسی در سرور ایجاد نمیشود و صرفا پروسه فعال سازی با api صورت میپذیرد و سیستم لایسنس هیچگونه دسترسی یا بک دور یا … در سرر ها اعمال نمیکند و صرفا مسیر دسترسی ربات های چک کننده مسدود میگردد.

مقالات مرتبط این مطلب پیشنهاد می شود

خدمات فاما سرور

  • سرور مجازی

    سرور مجازی

    سرور مجازی یکی از سرویس های پر استفاده و مقرون بصرفه برای کسب و کارهای کوچک و خدمات سایر در ضمینه IT و شبکه میباشد که توان پشتیبانی از 128 هسته و 512 گیگ رم را دارد.

  • سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی

    سرور های اختصاصی فاماسرور از دو گروه نسل جدید و پردازش سنگین استفاده میشود که میتوانید تا 155 گیگاهرتز پردازش و تا 1.5 ترابایت رم را در اختیار داشته باشید.

  • بیگ بلوباتن

    بیگ بلوباتن

    سرور بیگ بلوباتن اختصاصی و مجازی یکی از خدمات , برای استفاده از کلاس های آموزشی , جلسات و ... بصورت دوطرفه و با کیفیت تضمین شده میباشد.

  • هاست لینوکس

    هاست لینوکس

    در هاست لینوکس با منابع گوناگون امکان میزبانی از سایت های بزرگ و پر بازدید نیز وجود دارد و میتوان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

  • هاست دانلود

    هاست دانلود

    هاست های دانلود فاماسرور میزبانی شده در دیتاسنتر های لول 1 ایران میباشد که با سخت افزار ها و استوریج های نسل جدید میزبانی و پشتیبانی میشوند.

  • ثبت دامنه

    ثبت دامنه

    ثبت دامنه های بین المللی , دامنه ir و دامنه های با پسوند های مختلف در فاماسرور پشتیبانی میشوند.